اخبار داغ

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی خبر داد

آماده‌باش 138 تیم امدادی عملیاتی در خراسان جنوبی

آماده‌باش 138 تیم امدادی عملیاتی در خراسان جنوبی
میرجلیلی گفت: پیرو اخطاریه و هشدارهای هواشناسی و مدیریت بحران خراسان جنوبی به دلیل ورود موج جدید بارشی به استان 138 تیم امدادی عملیاتی در حالت آماده باش کامل هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید ابوالحسن میرجلیلی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: پیرو اخطاریه‌ها و هشدارهای هواشناسی و مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی موج جدید بارش از اواخر وقت امشب وارد خراسان‌جنوبی می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,
 
,
وی افزود: طی روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه شاهد بارش‌های رگباری در استان خواهیم بود.
,
 
,
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی بیان کرد: با توجه با ماهیت رگباری بارش‌ها در استان به دستور استاندار خراسان‌جنوبی 138 تیم امدادی عملیاتی متشکل از نیروهای هلال احمر، اورژانس 115، پلیس راه، آتش نشانی و راهداری طی روزهای یک تا سه شنبه در استان در حالت آماده باش کامل هستند.
,
 
,
میرجلیلی عنوان کرد: با توجه به این‌که در فصل بهار بارش‌ها رگباری است و طی مدت زمان کوتاه شاهد بارندگی گسترده در استان هستیم و به لحاظ اشباع شدن خاک طی بارندگی هفته گذشته لذا از هم استانی‌ها درخواست می‌شود اخطاریه‌ها و هشدارهای هواشناسی و مدیریت بحران را جدی بگیرند.
,
 
,
وی تاکید کرد: از تمامی مردم درخواست می‌شود مسافرتهای درون و برون شهری را لغو کنند و در مسیر رودخانه‌ها حضور نداشته باشند.
,
 
,
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی گفت: از عشایر، کشاورزان، دامداران، گلخانه داران، مرغدارن و روستائیان درخواست می‌شود نسبت به ایمن سازی فضاها اقدام کنند که شاهد کاهش خسارات باشیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه