اخبار داغ

فرمانده سپاه کربلا خبر داد؛

تولید بیش از 2 میلیون لوازم بهداشتی توسط گروه‌های بسیجی مازندران

تولید بیش از 2 میلیون لوازم بهداشتی توسط گروه‌های بسیجی مازندران
محمدحسین بابایی گفت: در یک ماه اخیر توسط جهادگران سلامت در استان مازندران 2 میلیون و 232 هزار انواع نیازهای بهداشتی از قبیل ماسک، گان، روپوش و لباس ایزوله بیمارستانی، دستکش، آستین پرستاری، کلاه، روتختی و بالشت تولیدشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سردار محمدحسین بابایی شنبه شب در بازدید از کارگاه‌های جهادی تولید لوازم بهداشتی شهرستان جویبار اظهار کرد: با شروع این ویروس منحوس گروه‌های بسیجی و مردمی با دوخت ماسک و البسه بیمارستانی به کمک پرستاران و پزشکان آمدند و امروز دیگر کادر درمانی دغدغه لوازم بهداشتی را ندارند و با خیال آسوده فقط به درمان بیماران می‌پردازند.
 
وی بابیان اینکه تلاش همگانی معجزه آفرید افزود: امروز جنبه روانی منفی در مورد نداشتن لوازم بهداشتی برطرف شد و همه مردم در تلاش برای مقابله با این بحران هستند.
 
فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس نیز گروه‌های مردمی و بسیجی با تشکیل چنین کارگاه‌هایی از رزمندگان پشتیبانی می‌کردند گفت: امروز پشتیبانی‌ها تغییر کرده و مردم برای تولید ماسک و البسه بهداشتی و نیازمندی‌های بیمارستان برای مدافعان سلامت در تلاش جهادی می‌کنند.
 
بابایی تصریح کرد: در این یک ماه توسط جهادگران سلامت در استان مازندران 2 میلیون و 232 هزار انواع نیازهای بهداشتی از قبیل ماسک، گان، روپوش و لباس ایزوله بیمارستانی، دستکش، آستین پرستاری، کلاه، روتختی و بالشت تولیدشده است.

وی همچنین به مشارکت بسیجیان در مبارزه با شیوع ویروس کرونا اشاره و عنوان کرد: بیش از 222 هزار بسیجی در استان مازندران در مبارزه با ویروس کرونا نقش‌آفرینی می‌کنند.
 
فرمانده سپاه کربلا از بسیجیان فعال در این عرصه به‌عنوان رزمندگان سلامت یاد کرد و گفت: رزمندگان سلامت در پنج گروه در حال فعالیت هستند به‌طوری‌که افرادی در قالب موضوعات آموزشی با عنوان سفیران سلامت معین شدند تا مردم را با این مشکل و راه‌های درمانی آن آشنا کنند، ناظران سلامت که با کمک به اداره صمت و غله در بخش‌هایی از نانوایی‌ها و پمپ‌بنزین‌ها نظارت داشته و همچنین در جریان قاچاق و احتکار مواد موردنیاز این روزهای مردم مانند مواد ضدعفونی‌کننده و وسایل فردی بهداشتی نظارت و کنترل کنند، مدافعان سلامت که فعالیت آن‌ها شامل ضدعفونی و رفع آلودگی سطح معابر، خودروها، عابر بانک‌ها و سایر محل‌های پرتردد شهرها و روستاها، حضور در بیمارستان‌ها از کمک به کادر درمان تا نگهبانی و خدمات بر اساس نیازهای بیمارستان‌ها می‌شود و پشتیبانی سلامت بیشتر در کارگاه‌ها مشغول بوده و با یک تلاش بسیار عالی و شبانه‌روزی اقدامات بسیار خوبی انجام داده‌اند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه