اخبار داغ

فرمانده انتظامی میاندورود عنوان کرد

پلمب 30 واحد صنفی متخلف در میاندورود

پلمب 30 واحد صنفی متخلف در میاندورود
علی داداش‌تبار فرمانده انتظامی میاندورود از پلمب 30 واحد صنفی متخلف در این شهرستان که دستورالعمل‌های قرنطینه را رعایت نکردند خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی داداش‌تبار در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، اظهارکرد: طبق تصمیمات کشوری قانون منع تردد و قرنطینه اجرا خواهد شد و از تمام مردم تقاضا می‌شود که قوانین را رعایت و در منزل بمانند که در صورت عدم رعایت این موارد برابر قانون برخورد لازم انجام می‌شود.

وی افزود: بر طبق همین موضوع و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، به جز واحدهای صنفی ضروری اعم از نانوایی، قصابی، موادغذایی و... تمامی واحدهای صنفی دیگر باید بسته و تعطیل باشند که در صورت عدم رعایت واحد صنفی متخلف حداقل تا یک ماه پلمپ خواهد شد و جرائم دیگری نیز در انتظار آنها خواهد بود.

فرمانده انتظامی میاندورود خاطرنشان کرد: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح شهرستان، پلیس نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی میاندورود با همکاری اداره صمت، اتاق اصناف، اماکن و بهداشت با گشت‌های مستمر خود در سطح شهرستان اقدام به تذکر به تمامی واحدهای صنفی غیرضروری کرد که بعد از این تعدادی از متصدیان واحدهای صنفی به تذکرات قانونی عمل نکردند که در همین راستا 17 قهوه خانه، 10 واحد قهره سرا و قلیان فروشی، 25 واحد آرایشگاه زنانه و مردانه که 20 مورد قبل عید و 27 مورد در عید نوروز بود به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌ها پلمپ شدند.

داداش تبار تصریح کرد: با استقرار ماموران راهنمایی رانندگی و همکاران پلیس راه، کنترل راه ورودی به شهرستان انجام می‌شود و تنها خودروهای بومی حق عبور و مرور از پلیس راه را دارند و از ورود خودروهای غیربومی جلوگیری می‌شود.

وی بیان کرد: ماموران نیروی انتظامی در سطح شهرستان در حال گشت زنی و مراقبت هستند تا با جلوگیری از تجمعات غیرضروری و انجام شدن دستورالعمل‌های قرنطینه، بتوانیم جلوی شیوع ویروس کرونا را بگیریم و همچنین بر ایستگاه‌های تب سنجی مردمی در سطح شهرستان نظارت دارند.

داداش تبار از کشف پرونده گرانفروشی داروخانه متخلف در میاندورود خبر داد و گفت: این داروخانه در زمینه توزیع ژل ضدعفونی کننده و ماسک گرانفروشی داشت که 50 میلیون ریال جریمه شد و پرونده به تعزیرات ارسال شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه