اخبار داغ

فرمانده سپاه کوهدشت:

۲۰ هزار ماسک توسط بسیجیان کوهدشت توزیع شد/تا غلبه کامل بر کرونا درصحنه هستیم

۲۰ هزار ماسک توسط بسیجیان کوهدشت توزیع شد/تا غلبه کامل بر کرونا درصحنه هستیم
کرم کونانی از تولید و توزیع ۲۰ هزار ماسک بهداشتی توسط بسیجیان این شهر خبر داد و گفت: سپاه برای ریشه‌کنی کرونا در آمادگی کامل است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کرم کونانی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر افلاک، اظهار داشت: سپاه و بسیج از ابتدای شیوع ویروس کرونا، آمادگی‌ همه‌جانبه خود برای هرگونه نقش‌آفرینی را اعلام و عملیاتی کرده و تاکنون دوشادوش مجاهدان سلامت در خدمت به مردم حضوری فعال داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

وی افزود: ۲۵۴ نفر از بسیجیان خواهر و برادر سپاه کوهدشت در طرح ملی غربالگری مقابله با کرونا، با شبکه بهداشت و درمان شهرستان در راستای پایداری سلامت در جامعه همکاری کرده‌اند.

,

فرمانده سپاه کوهدشت با اشاره به آمادگی کامل سپاه برای ریشه‌کنی کرونا، عنوان کرد: ضدعفونی اماکن و معابر پرتردد در چندین مرحله، برپایی تورهای ایست بسیج، تولید و توزیع ماسک، توزیع اقلام بهداشتی و بسته‌های معیشتی بین افراد کم‌بضاعت و… تنها بخشی از اقداماتی است که توسط سپاه و بسیج در کوهدشت برگزارشده است که نقش به سزایی نیز در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا دارد.

,

وی با اشاره به اینکه تا غلبه کامل بر کرونا درصحنه خواهیم بود، تصریح کرد: در مبادی ورودی شهر کوهدشت و بخش‌های کوهنانی، درب گنبد و طرهان پنج ایستگاه سنجش سلامت وجود دارد که بسیجیان در این نقاط تورهای ایست برپا کرده‌اند.

,

کونانی با اشاره به عملیات وسیع ضدعفونی معابر سطح شهر گفت: بیست هزار ماسک بهداشتی توسط بسیجیان شهرستان و بخش‌های تابعه تولید و توزیع‌شده است و به‌زودی ۵۰ هزار ماسک دیگر نیز تولید خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه