اخبار داغ

معاون امور اقتصادی استانداری همدان تاکید کرد؛

تحقق «جهش تولید» با حمایت از صنایع تبدیلی و تکمیلی

تحقق «جهش تولید» با حمایت از صنایع تبدیلی و تکمیلی
ظاهر پور مجاهد با بیان اینکه برای تحقق «جهش تولید» باید به بخش صنعت، کشاورزی، صنایع تبدیلی و تکمیلی نگاه ویژه شود، گفت: باید با اتحادیه ها، تعاونی ها و تشکل های مردم نهاد و کلیت بخش خصوصی مراوده و ارتباط نزدیک و موثری داشته باشیم تا شعار سال محقق شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ظاهر پور مجاهد، معاون امور اقتصادی استانداری همدان در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه در سال ۹۸ در حوزه رونق تولید به واحدهایی که امکان تولید داشتند از طریق سیستم بانکی کمک‌های زیادی شد، اظهار کرد: حتی واحدهای راکد نیز احیا شدند تا به تولید و اشتغال برسند و تلاش ها تماما در راستای افزایش تولید و رونق تولید بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ظاهر پور مجاهد، معاون امور اقتصادی استانداری همدان در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه در سال ۹۸ در حوزه رونق تولید به واحدهایی که امکان تولید داشتند از طریق سیستم بانکی کمک‌های زیادی شد، اظهار کرد: حتی واحدهای راکد نیز احیا شدند تا به تولید و اشتغال برسند و تلاش ها تماما در راستای افزایش تولید و رونق تولید بود., عصر همدان,

وی افزود: تلاش کردیم سرمایه گذاری را بیشتر به مناطق کمتر برخوردار، همچون شهرستان نهاوند، فامنین، کبودرآهنگ، رزن و درگزین هدایت کنیم.

,

معاون امور اقتصادی استانداری همدان با ابراز امیدواری از به نتیجه رسیدن طرح های سال گذشته در حوزه رونق تولید، بیان کرد: رهبر انقلاب با نامگذاری سال ۹۹ به نام «جهش تولید» نگاهشان این است که در سال ۹۸ اتفاقاتی در حوزه تولید افتاده که مردم باید اثر آن را در سال ۹۹ ببینند.

,

وی ادامه‌داد: بطور مثال اگر در حوزه فرآورده‌های معدنی فعالیتی داشتیم باید سال ۹۹ به بهره‌برداری و اشتغال در این حوزه برسیم و همچنین ارزش افزوده معادن استان نیز لحاظ شود.

,

پور مجاهد تاکید کرد: در حوزه صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی باید بتوانیم محصولات بیشتری را در استان برای کشاورزان، سرمایه‌گذاران و مردم استان داشته باشیم.

,

معاون امور اقتصادی استانداری همدان با بیان اینکه بعد از تعیین شعار سال، برای هماهنگی و هم افزایی به همکارانمان در دو دستگاه بزرگ سازمان جهادکشاورزی و صنعت و معدن پیام دادیم، افزود: به این سازمان ها گفتیم طرح ها و اولویت ها و راهکارهای خود را برای «جهش تولید» مشخص و ارائه دهند.

,

وی خاطرنشان کرد: باید نسبت به تسهیلاتی که به طرح های فراوری معدنی و اشتغال روستایی در سال ۹۷و ۹۸ اعطا کردیم نظارت کنیم تا تولیدشان به بار بنشیند، گفت: برای تحقق «جهش تولید» باید به بخش صنعت، کشاورزی، صنایع تبدیلی و تکمیلی نگاه ویژه شود.

,

پور مجاهد با اشاره به گردو و سیر بعنوان محصولات قابل فراوری و ارزش افزوده در استان، تاکید کرد: باید در این بخش ها ارزش افزوده برای استان ایجاد کنیم و در حوزه مبل، منبت، فرش و در بخش کشاورزی بتوانیم ارزش افزوده محصولاتی که بیشتر است را داشته باشیم.

,

معاون امور اقتصادی استانداری همدان با بیان اینکه باید حجم تولید در هکتار و باغات ملایر را افزایش دهیم، گفت: با اتحادیه‌های مختلف باید تعامل بیشتر داشته و از آن‌ها برنامه بخواهیم؛ وقتی اینها را تقویت می‌کنیم در واقع اعضای آنها را ارتقا می‌بخشیم در همین راستا باید تعاونی ها و اتحادیه ها نیز تقویت شوند.

,

پور مجاهد ادامه داد: در شرکت های دانش بنیان با کمک نخبگان و در حوزه روستایی با کمک گروه های جهادی و گروه های پیشرفت آبادانی همکاری و تعامل داشته باشیم چراکه اگر اینها تقویت شوند، «جهش تولید» را محقق می کنیم.

,

وی در پایان با اشاره به اینکه باید با اتحادیه و تعاونی ها و تشکل های مردم نهاد و کلیت بخش خصوصی مراوده و ارتباط نزدیک و موثری داشته باشیم، گفت: اتاق بازرگانی و تعاونی ها هم باید کمک کنند تا در حوزه‌های خود بتوانیم «جهش تولید» را محقق کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه