اخبار داغ

شهردار یاسوج خبر داد؛

آخرین وضعیت بارندگی و آب گرفتگی معابر شهر یاسوج

آخرین وضعیت بارندگی و آب گرفتگی معابر شهر یاسوج
شهردار شهر یاسوج در خصوص آخرین وضعیت معابر این شهر با توجه به بارش های شبانه روز گذشته اظهار داشت: هیچ گونه آب گرفتگی و مشکلی در سطح شهر یاسوج گزارش نشده است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  نستهن مقدم در گفتگو با خبرنگار صبح زاگرس از پایداری تردد در سطح معابر شهر یاسوج خبر داد و گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی و آماده باش صد درصدی تیم های خدماتی و ستاد حوادث شهرداری تا کنون مشکل خاصی در بارندگی روز گذشته تا به امروز نداشته ایم .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,


وی عنوان کرد: در برخی از معابر باتوجه به حجم کانالهای آب و بارش های خوب در شبانه روز گذشته، سرریز هایی وجود دارد که تیم های خدماتی نیز در این خصوص مدیریت می کنند تا مشکلی برای شهروندان ایجاد نشود .

شهردار شهر یاسوج حادترین مشکل شهر در بارشها را محله بختیاری ها عنوان کرد و گفت: با جدول گذاری برخی خیابان های این محله شهروندان این مناطق از معضل آب های سطحی رهایی پیدا کردند .

مقدم در ادامه خاطر نشان کرد: به دلیل ترمیم شبکه اب و فاضلاب اکبر اباد و حفاری های انجام شده شهروندان با مشکلاتی گریبانگیر بودند که با ترمیم و مخلوط ریزی امروز صبح این مشکل برطرف شد.
 

,
,
,
,
,
,
,

وی با اشاره به اینکه تاکنون هیچ گونه تماسی در خصوص آب گرفتگی معابر ، منازل شهروندان و چاهک های اسانسور نداشته ایم گفت : تیم های خدماتی ، ستاد حوادث شهرداری و آتش نشانی در آمادگی کامل قرار دارند و اگر مشکلی پیش بیاید شهرداری  این آمادگی  را دارد تا در سریع ترین زمان ممکن خدمات رسانی لازم را انجام دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه