اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی استان خبر داد؛

توزیع ۴۵۰۰ بسته حمایتی در مناطق محروم قزوین

توزیع ۴۵۰۰ بسته حمایتی در مناطق محروم قزوین
مسئول بسیج سازندگی استان قزوین گفت: با فرارسیدن سال نو در راستای تکریم نیازمندان، ۴۵۰۰ بسته حمایتی در مناطق محروم استان توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی صادق‌پور در گفت‌وگو با  صبح قزوین از توزیع بسته‌های حمایتی در مناطق محروم استان قزوین خبر داد و اظهار کرد: توزیع بسته‌های حمایتی در بین خانواده‌های محروم و نیازمندان و خانواده‌هایی که به‌واسطه ویروس منحوس کرونا آسیب دیده‌اند در اسفندماه سال 1398 و فروردین ماه سال جاری انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین ,

وی افزود: توزیع بسته‌های حمایتی اقلام خوراکی و بهداشتی در بین خانواده‌های نیازمند و محروم در سطح استان قزوین در سال جاری و به‌ویژه قبل از فرارسیدن ماه مبارک رمضان نیز ادامه خواهد داشت.

,

این مقام مسئول بیان کرد: سال 1398 هفتمین سال متوالی توزیع بسته‌های حمایتی بین خانواده‌های محروم و نیازمند توسط جهادگران بسیج سازندگی استان بود و در سال‌های گذشته نیز با همت خیران و جهادگران این امر صورت پذیرفته است.

,

, ,

 

,

مسئول بسیج سازندگی استان قزوین عنوان کرد: با فرارسیدن سال نو در راستای تکریم نیازمندان، 4500 بسته حمایتی در مناطق محروم استان توزیع شد و این اتفاق موجب دلگرمی و لبخند رضایت مردم محروم شد.

,

وی ابراز کرد: همچنین از ابتدای ورود کرونا گروه‌های جهادی سپاه و بسیج با ایده‌های نو وارد عمل شده و در زمینه تولید و توزیع ماسک، ضدعفونی معابر و غربالگری فعالیت داشته و تاکنون در ۳۱ کارگاه، ۱۰۰ هزار ماسک تولید کرده‌اند.

,

صادق‌پور عنوان کرد: در راستای مقابله با کرونا 130 گروه جهادی با فعالیت 160 نفر در دو عرصه ضدعفونی و گندزدایی معابر و توزیع مواد ضدعفونی و ماسک در سطح استان فعالیت دارند.

, ,

وی در پایان اعلام کرد: در حوزه غربالگری و همکاری با کادر درمان نیز توسط جامعه پزشکی سازماندهی صورت گرفت و طی آن 150 نفر در هشت پایگاه سلامت که در نقاط مختلف و ورودی‌های استان قرار گرفته، فعالیت دارند.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه