اخبار داغ

مادر سردار شهید «فرزاد بهزاد بخت قمیصی» به فرزند شهیدش پیوست

مادر سردار شهید «فرزاد بهزاد بخت قمیصی» به فرزند شهیدش پیوست
مادر سردار شهید «فرزاد بهزاد بخت قمیصی» بعد از تحمل سالها رنج دوری از فرزندش بر اثر کهولت سن، دار فانی را وداع گفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما، مادر سردار شهید «فرزاد بهزاد بخت قمیصی» بعد از تحمل سالها رنج دوری از فرزندش همزمان با اعیاد شعبانیه بر اثر کهولت سن دار فانی را وداع و به فرزند شهیدش ملحق شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

خانواده این شهید والامقام اعلام داشتند با توجه به وضعیت حاکم بر استان و پرهیز از اجتماع مردمی به دلیل شیوع بیماری کرونا، از برگزاری مراسم تشییع، تدفین و ختم اجتناب کرده و بعد از رفع بیماری از کشور مراسم بزرگداشتی طی اعلام رسمی برگزار خواهد شد.

,

فرازی از زندگی نامه سردار شهید فرزاد بهزاد بخت قمیصی 

, فرازی از زندگی نامه سردار شهید فرزاد بهزاد بخت قمیصی , فرازی از زندگی نامه سردار شهید فرزاد بهزاد بخت قمیصی ,

سردار شهید فرزاد بهزاد بخت قمیصی تیرماه 1333 در تهران به دنیا آمد و با توجه به شغل پدر که ارتشی بود کودکی را در شهرستان گرمی از توابع اردبیل سپری کرد

,

وی در رشته ادبیات دانشگاه تبریز قبول شد، کنار تحصیلاتش در  مسابقات کشتی استانی و دانشگاهی نیز شرکت می کرد. بعد از فارغ التحصیلی دوباره در رشته کارشناسی معارف( رشته مورد علاقه اش ) از همان دانشگاه قبول شد و کارشناسی ارشد را هم در رشته ادبیات دانشگاه ارومیه پذیرفته شد.

,

بهزاد بخت قمیصی در قیام خونین 29 بهمن 56 تبریز و در مسجد شعبان آن شهر که شهید قاضی طباطبائی امام جماعت آن را عهده دار بود بعنوان یک فرد فعال سیاسی تحرکاتی داشت.

,

وی با تشکیل سپاه پاسداران به تهران رفت و به عضویت سپاه درآمد و  سرانجام در 22 مهر ماه سال 1359 در سن 26 سالگی درحالیکه مسئول تبلیغات ستاد مشترک سپاه بود در منطقه عملیاتی سرپل ذهاب به فیض شهادت نایل شد.

,
فرازی از وصیت نامه شهید
, فرازی از وصیت نامه شهید,

این شهید دانشجو در وصیت نامه ای که از خود به یادگار گذاشته چنین نوشته است: این نامه را وقتى مى نویسم که همرا برادرانم رزمندگان، عازم جبهه جنگ هستیم، جنگى که ابرقدرتها خون آشام همرا جیره خواران داخلى  موجود کشور که در غیر خط امام غوطه‌ورند.

,

جنگی که جیره خوران خارجی شان امثال عراق تجاوزگر کفرپیشه این دست نشانده دیروز شوروى و مزدور آمریکا بر انقلاب خونبار اسلامیان که می رود حکومت واحد اسلامى را در جهان پى‌ریزى کند و به حکومتهاى فاسد ضد انسانى سوسیال امپریالیست روسى و امپریالیزم آمریکا براى همیشه از صحنه جهان خاتمه بخشد و من دیگر تحمل ضربات آشکار و پنهان آنها را نسبت به انقلاب اسلامیان نداشتم و به حکم آیه قرآن : چه شد برشما که در راه خدا و بندگان مستضعف او نمى‌جنگید.

,

من نیز قرآن در قلب، سلاح در دست جان بر کف، پا به میدان جهاد نهاده ام. من مسئولیت شرعى در مقابل پیشگاه جبروت خداوند یکتاى قادر و دین پاک او داشتم من تعلق به خود نداشتم، من امانتى بودم در دست شما و تعلق واقعى‌ام به فطرت که همان توحید هست مى باشد.

,

از طرفى امامم، رهبرم، تمام وجودم خمینى بزرگ آن پیشواى دور اندیش بحق اسلام آن نادر زمانمان آن مبشر و نوید دهنده مستضعفین امر فرموده بود که از دین پاسدارى کنم.

,

 پروردگارا لبیک ، با نثار خون نا قابلم لبیک

,

پروردگارا تو شاهد باش من فقط برای دین تو بپا خواستم و هدفی جز استقرار دین تو حیدت نداشتم.

,

 

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه