اخبار داغ

محور کرج - چالوس تا اطلاع ثانوی مسافر و گردشگر نمی پذیرد

محور کرج - چالوس تا اطلاع ثانوی مسافر و گردشگر نمی پذیرد
بخشدار آسارا برای پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، از مردم تقاضا کرد در خانه‌ ها بمانند و از ترددهای غیرضروری و حضور در اجتماعات پرهیز کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، صادق کمالی روز یکشنبه با بیان اینکه مشارکت مردم برای مقابله موثر با ویروس کرونا بسیارضروری است، گفت: تعطیلی مدارس و محدودیت‌های اعمال شده در فعالیت‌های اداری و اصناف برای خلوت کردن سطح بخش و شهر و حضور مردم در منازل است تا از ابتلا به بیماری در امان بمانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
وی افزد: از شهروندان و روستائیان گرانقدر صمیمانه تقاضا دارم تا حد ممکن از حضور در شب نشینی‌ ها و اجتماعات خودداری کرده و یقین بدانند که این توصیه‌ها برای حفظ سلامت خودشان خواهد بود.
 
صادق کمالی اظهار داشت: در محور کرج _چالوس با توجه به تصمیمات کمیته مقابله با شیوع ویروس کرونا و با همکاری و ‌همراهی واحدهای تجاری، فعالیت کلیه اصناف به جز نانوایی‌ها، میوه فروشی، قصابی، مرغ فروشی، سوپرمارکت، داروخانه و مراکز بهداشتی تا اطلاع ثانوی تعطیل است.
 
بخشدار آسارا تصریح کرد: تمامی تفرجگاه‌ ها، باغات، اقامتگاه‌ های بوم گردی، قهوه‌ خانه‌ ها، رستوران‌ ها و کافی شاپ‌ ها  در محور کرج _چالوس نیز تا اطلاع بعدی تعطیل و از پذیرش مهمان، گردشگر و مسافر خودداری می‌ شود. 
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه