اخبار داغ

راما قویدل: کرونا ندارم، قرنطینه خودخواسته هستم

راما قویدل: کرونا ندارم، قرنطینه خودخواسته هستم
راما قویدل کارگردان سینما و تلویزیون خبر ابتلایش به کرونا را تکذیب و اعلام کرد پس از پایان تصویربرداری سریال «ایل دا» به صورت خودخواسته خود را قرنطینه کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ، روز گذشته کانون کارگردانان سینمای ایران در نامه‌ای به رئیس سازمان صدا و سیما از ابتلای راما قویدل کارگردان سینما و تلویزیون به کرونا خبر داده بود. قویدل کارگردانی سریال دفاع مقدسی «ایل دا» را به عهده دارد؛ «راما قویدل» کارگردان سینما و تلویزیون درخصوص شایعه ابتلایش به بیماری کرونا گفت: به دلیل اینکه پیش‌ از این سابقه بیماری تنفسی داشتم ترجیح دادم در بازگشت به تهران برای تعطیلات نوروز «قرنطینه خودخواسته» را به دور از خانواده ام و برای حفظ سلامتی آنها انجام دهم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: در این مدت با مشورت پزشک در خانه‌ام و خدا را شکر در حال حاضر مشکلی ندارم و آماده ادامه کاریم که قسمت‌های روزهای ابتدایی آغاز دفاع مقدس در سریال «ایل دا» را تصویربرداری کنیم و به محض آماده شدن شرایط به خرم آباد باز خواهیم گشت. 

,

قویدل اضافه کرد: در این روزها به جز چند تن از دوستانم و سیما فیلم با کسی وضعیتم را مطرح نکردم زیرا مطمئن نبودم و معتقدم فرد اگر اراده کند می‌تواند از عهده مشکلات و سختی ‌ها برآید. ترجیحم این بود که این بحث عمومی و رسانه‌ای نشود که متاسفانه رسانه ای شد و عده ای تصور کردند بنده دچار بیماری کرونا شدم.

,

این کارگردان تلویزیون در پایان اظهار امیدواری کرد این این شرایط هر چه زودتر پایان یابد و دوباره شاهد فعالیت و جنب و جوش همه مردم در جای جای کشور  عزیزمان باشیم.

,

این مطلب را در حالی پایگاه اطلاع‌رسانی سیما منتشر کرده که بازار شایعات برای مبتلا شدن به "کرونا" داغ شده و برخی دیگر از اهالی فرهنگ و هنر خصوصاً در تلویزیون را در فضای مجازی مبتلا به کرونا مطرح کرده‌اند که بسیاری از آنها تکذیب شده است. 

, این مطلب را در حالی پایگاه اطلاع‌رسانی سیما منتشر کرده که بازار شایعات برای مبتلا شدن به "کرونا" داغ شده و برخی دیگر از اهالی فرهنگ و هنر خصوصاً در تلویزیون را در فضای مجازی مبتلا به کرونا مطرح کرده‌اند که بسیاری از آنها تکذیب شده است. ,

به نظر می‌رسد غرض‌ورزی و تسویه حساب عده‌ای با سیما وارد فاز دیگری از جنس شایعه‌سازی‌های کرونایی شده است. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه