اخبار داغ

دبیر ستاد سلامت البرز اعلام کرد؛

سهم 60 درصدی کرونا از تماس های نوروزی مردم با اورژانس البرز

سهم 60 درصدی کرونا از تماس های نوروزی مردم با اورژانس البرز
مهرداد بابایی گفت: نیروهای عملیاتی اورژانس البرز در مبادی ورودی به انجام اقداماتی مانند تب سنجی و سنجش کرونا می پردازند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، رئیس اورژانس و دبیر ستاد سلامت استان البرز بعد از ظهر امروز یکشنبه در حاشیه اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی برای قطع زنجیره کرونا در جمع خبرنگاران گفت: ماندن مردم در خانه مهم ترین راهبردی است که در ریشه کنی ویروس کرونا نقش بسزایی دارد و البته  نیروهای عملیاتی اورژانس البرز در مبادی ورودی به انجام اقداماتی مانند تب سنجی و سنجش کرونا می پردازند.
 
مهرداد بابایی به رشد 20 درصدی ماموریت های اورژانس البرز نسبت به سال گذشته اشاره کرد و افزود: از 24 اسفند 98 تا 9 فروردین 99 قریب به 8 هزار و 432 ماموریت انجام و 43 هزار و 325 مورد تماس مردمی با اورژانس برقرار شد که در نهایت اعزام آمبولانس یا مشاوره تلفنی به بیماران را به همراه داشت.
 
وی با اشاره به بهره مندی 6 هزار و 431 نفر از خدمات اورژانس در ایام نوروز، اظهار داشت: 60 درصد تماس شهروندان با اورژانس به بیماری کرونا اختصاص پیدا کرده است و 193 ماموریت برای انتقال بیماران غیر حوادث ترافیکی و 431 ماموریت برای انتقال بیماران حوادث غیر ترافیکی در البرز انجام شد.
 
دبیر ستاد سلامت البرز  در خاتمه به افزایش 300 درصدی تماس ها با اورژانس در نوروز 99 نسبت به فروردین 98 اشاره کرد و خاطر نشان داشت: علاوه بر اجرای طرح سلامت نوروز، اورژانس در فروردین ماه سال جاری به ماموریت های روزانه در قالب کرونا هم می پردازد.
 
 انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه