اخبار داغ

مدیرکل هواشناسی استان یزد اعلام کرد؛

کاهش 36 درصدی بارش‌ها نسبت به مدت مشابه در سال گذشته

کاهش 36 درصدی بارش‌ها نسبت به مدت مشابه در سال گذشته
برهانی با بیان اینکه تا هفته آینده انتظار سیل را در استان یزد نداریم گفت: بارش‌های کنونی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 36 درصد کاهش داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا برهانی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، میانگین بارش استان یزد از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون را 55 میلیمتر اعلام کرد و گفت: این میزان بارش نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 36 درصد و نسبت به شرایط نرمال 27 درصد کاهش بارندگی را شاهد بودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

مدیرکل هواشناسی استان یزد با بیان اینکه 70 درصد مساحت استان درگیر خشکسالی است افزود: طبق پیش‌بینی نقشه‌های هواشناسی در 48 ساعت گذشته شاهد بارش در اکثر شهرستان‌های استان بودیم.

,

وی با اشاره به وضعیت هواشناسی استان یزد تا پایان هفته جاری اضافه کرد: انتظار می‌رود طی هفته جاری و روزهای پنج‌شنبه و جمعه نیز شاهد بارندگی‌هایی در مناطق مختلف استان باشیم.

,

برهانی در ادامه به وضعیت بارندگی طی دو ماه آینده در استان یزد اشاره کرد و گفت: پیش‌بینی‌های فصلی نشان می‌دهد که طی دو ماه آینده وضعیت بارندگی استان نسبت به شرایط نرمال تا حدودی افزایش و بخشی از کمبود بارش‌هایی که تاکنون شاهد بودیم را جبران کند.

,

مدیرکل هواشناسی استان یزد با تأکید بر اینکه تا روز شنبه آینده خبری از سیل در سطح استان نخواهد بود خاطرنشان کرد: طی هفته جاری انتظار بارش سنگینی را در استان یزد نداریم و برای هفته بعد هم باید منتظر پیش‌بینی کوتاه‌ مدت باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه