اخبار داغ

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد:

اگر یزدی‌ها رعایت کنند 20 فروردین شاهد فاز نزولی کرونا خواهیم بود

اگر یزدی‌ها رعایت کنند 20 فروردین شاهد فاز نزولی کرونا خواهیم بود
نوری شادکام با اشاره به وضعیت کرونا در یزد گفت:‌ اگر یزدی‌ها رعایت کنند 20 فروردین شاهد فاز نزولی کرونا در استان خواهیم بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود نوری شادکام در مورد آخرین وضعیت مسمومیت بر اثر مصرف الکل در استان در گفتگو با خبرنگار یزد رسا؛ گفت: تا کنون 40 نفر در استان یزد بر اثر مصرف الکل دچار مسمومیت شده اند که متاسفانه از این تعداد 6 نفر فوت شده و سه نفر حال وخیم و سه نفر نیز نابینا شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزد رسا,

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در ادامه با اشاره به آمار بیماران کرونایی بستری در بیمارستان های یزد افزود: در حال حاضر 342 نفر در بستری شده اند که از این تعداد 247 نفر در بخش و 95 نفر در ICU بستری هستند.

,


وی با بیان اینکه بیشترین تعداد بیماران در بیمارستان شهید صدوقی یزد، میبد و اردکان بستری هستند خاطرنشان کرد:‌ 115 بیمار در بیمارستان شهید صدوقی یزد، 66 بیمار در بیمارستان میبد و 43 بیمار در بیمارستان اردکان به علت مبتلا به کرونا بستری هستند.

,
,


نوری شادکام با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد بیماران کرونایی به حد ثبات رسیده است تصریح کرد:‌ ورودی و خروجی های بیمارستان های استان به یک آمار ثابت رسیده که اگر ان‌شاءالله مردم و اصناف همکاری مطلوبی داشته باشند، امیدواریم که از تاریخ 15 تا 20 فروردین ماه شاهد فاز نزولی مبتلا به بیماری کرونا در استان باشیم.

,
,


انتهای پیام/
 

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه