اخبار داغ

مسئول مجمع جهادی پردیسان خبر داد؛

فعالیت 55 گروه جهادی با 640 جهادگر در پردیسان

فعالیت 55 گروه جهادی با 640 جهادگر در پردیسان
حجت‌الاسلام نیکنام مسئول مجمع جهادی پردیسان با بیان این‌که فعالیت‌های گروه‌های جهادی به‌صورت شبانه‌روزی ادامه دارد، گفت: هم‌اکنون 55 گروه جهادی با 640 جهادگر در پردیسان مشغول خدمت‌رسانی و انجام اقدامات پیشگیرانه هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام محمد نیکنام در گفتگو با خبرنگار قم فردا، با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی گروه‌های جهادی در سطح استان و به‌خصوص در منطقه پردیسان، اظهار داشت: از همان روزهای نخست شیوع بیماری کرونا در شهر قم گروه‌های جهادی با برنامه‌های مختلف وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: بسیاری از گروه‌های جهادی از همان روزهای اول به‌صورت میدانی و عملی کار دست گرفتند و تا به امروز این فعالیت‌ها ادامه داشته است.

نیکنام به حضور گروه‌های جهادی در منطقه پردیسان اشاره کرد و بیان داشت: طبق رصد و پایشی که انجام دادیم در سطح پردیسان 55 گروه جهادی در حال فعالیت هستند.

وی ادامه داد: از این تعداد نزدیک به 47 گروه شناسه ثبت و سال تأسیس دارند و اعضای آن‌ها مشخص است.

مسئول مجمع جهادی پردیسان تصریح کرد: مدت‌زمان و دوره فعالیت این گروه‌ها بین 3 تا 7 روز است که بعد از اتمام مدت‌زمان فعالیت آن‌ها گروه جدید وارد می‌شود.

وی افزود: هرچند که برخی از گروه‌ها ثبت‌نشده‌اند اما همه این گروه‌ها سرگروه و مدیر دارند و فعالیت‌های آن‌ها مشخص است و هماهنگی لازم را با سایر گروه‌ها دارند.

نیکنام تأکید کرد: از 55 گروه جهادی فعال در پردیسان، 20 گروه آقایان با 140 نفر جهادگر و همچنین 35 گروه جهادی خواهران با 500 نفر مشغول به خدمت هستند.

وی تأکید کرد: دوختن ماسک و پخت‌وپز، گرفتن آب‌میوه، تهیه و توزیع شربت‌های خانگی ازجمله کارهایی است که جهادگران خواهر انجام می‌دهند.

مسئول مجمع جهادی پردیسان بیان داشت: برادران جهادگر نیز ضدعفونی کردن معابر، مجتمع‌ها، ماشین‌ها و خودروها، پشتیبانی غذایی از بیماران، توزیع وسایل بهداشتی در بین بیماران و خانواده‌ها، حمایت از کسانی است که کسب‌وکار آن‌ها به مشکل خورده و توزیع بسته‌های غذایی بین خانواده‌های نیازمند را انجام می‌دهند.

وی در پاسخ به این سؤال که این فعالیت‌ها تا چه زمانی ادامه خواهد داشت، ابراز داشت: این فعالیت‌ها تا کنترل و رفع بحران کرونا ادامه خواهد داشت و پیش‌بینی می‌شود حداقل دو هفته دیگر ادامه داشته باشد.
نیکنام خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی خود را موج دوم کرونا که احتمال دارد با بازگشت مسافران نوروزی شروع شود، آماده می‌کنند تا انشاء الله شاهد شیوع بیشتر بیماری نباشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا،,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,



انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه