اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج رسانه استان زنجان:

پیوند صنعت و رسانه برای تحقق شعار سال ضروری است

پیوند صنعت و رسانه برای تحقق شعار سال ضروری است
عبدالله جعفری، مسئول سازمان بسیج رسانه استان زنجان گفت: برای تحقق جهش تولید به عنوان شعار سال باید پیوند مطلوبی بین صنعت و رسانه ایجاد شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالله جعفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا؛ با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان "جهش تولید" از سوی مقام معظم رهبری، اظهار داشت: در صورت جامعه عمل پوشاندن به شعار سال، جهش تولید موجب ارتقای شاخص‌های اقتصادی و بهبود کیفیت زندگی و کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقای غرور و عزت ملی کشور خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,
وی برضرورت استفاده از نیروهای توانمند داخلی برای رشد پایدار اقتصادی و کاهش اتکا به خارج از مرزها برای تحقق جهش تولید تاکید کرد و گفت: نیروی داخلی می تواند عزم جدی برای تحقق شعار سال داشته باشد.
,
 
,
این مسئول پیوند صنعت و رسانه‌ها را موجب شناخت ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و مزیت‌های نسبی عنوان کرد و افزود: در صورت توجه به تحقق شعار سال، استان شاهد تصمیم‌گیری و تصمیم سازی هوشمندانه صاحبان صنایع و کارگزاران در بخش‌های مختلف می‌شود.
,
 
,
مسئول سازمان بسیج رسانه استان زنجان نقش رسانه‌ها را در تولید نقش تسهیل‌گری و جهش‌زا عنوان کرد و افزود: رسانه‌ها نقش تاثیرگذاری در نظارت، مدیریت، آموزش، مطالبه‌گری در زمینه رفع موانع تولید و عارضه یابی دارند.
,
 
,
جعفری بیان داشت: متولیان صنعت باید از تمام ظرفیت رسانه‌ها برای تولید و شناسایی مزیت‌های نسبی استان استفاده کرده و برای رفع موانع صنعت و امید آفرینی در جامعه از این ظرفیت استفاده کنند.
,
 
,
وی برضرورت تشکیل شورای صنعت و رسانه برای ارتباط موثر و مستمر رسانه‌ها تاکید کرد و گفت: برگزاری اردوهای رسانه‌ای از صنایع و معادن بزرگ و کوچک استان برای الگو سازی در رسانه‌ها به جهش تولید کمک می‌کند.
,
 
,
این مسئول تصریح کرد: متولیان صنعت باید از همه ظرفیت‌های رسانه‌های استانی و ملی برای جهش تولید استفاده کرده و این ظرفیت را نادیده نگیرند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه