اخبار داغ

فرماندار بابلسر اعلام کرد

کمک 500 میلیون تومانی مردم بابلسر برای مقابله با کرونا

کمک 500 میلیون تومانی مردم بابلسر برای مقابله با کرونا
اسماعیل حسن‌زاده فرماندار بابلسر گفت: مردم بابلسر از آغاز طرح ملی پیشگیری و مقابله با کرونا تاکنون 500 میلیون تومان در قالب تهیه تجهیزات پزشکی و بیمارستانی به کادر درمان این شهرستان کمک کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: مردم بابلسر از آغاز طرح ملی پیشگیری و مقابله با کرونا تاکنون 500 میلیون تومان در قالب تهیه تجهیزات پزشکی و بیمارستانی به کادر درمان این شهرستان کمک کردند.

وی خاطرنشان کرد: 350 میلیون تومان از این مبلغ برای تهیه 6 دستگاه بای‌پپ، دو دستگاه‌ فلو، پنج دستگاه اکسیژن‌ساز، 40 کپسول اکسیژن به همراه لوازم، هفت عدد تب‌سنج تفنگی، سه عدد فشارسنج و 19 عدد پالس اکسیمتر پرداخت و به بیمارستان‌های شفا و شبکه بهداشت و درمان شهرستان بابلسر تحویل داده شد.

فرماندار بابلسر تصریح کرد: 150 میلیون تومان از این مبلغ نیز توسط روستائیان عزیز سه بخش شهرستان (مرکزی، رودبست و بهنمیر) جمع‌آوری شده که در قالب تهیه تجهیزات کمک پزشکی نظیر گان، دستکش و ماسک هزینه شد.

رییس ستاد مدیریت و مقابله  با بیماری کرونا بابلسر افزود: بسیاری از مردم این شهرستان از نخستین روزهای شیوع کروناویروس به صورت مالی و میدانی در صحنه مبارزه با کرونا حضور داشتند که موجب دلگرمی و احساس مسئولیت بیش از پیش همه مسئولین شهرستان شد.

حسن‌زاده یادآور شد: از نکات قابل توجه این شهرستان، راه‌اندازی خودجوش پویش مردمی بابلسر علیه کرونا بود، که همه نیروهای فعال اعم از جهادی، اصناف، مهندسین، پزشکان، سمن‌ها و غیره در قالب این پویش در صحنه حضور داشته و با هماهنگی ستاد مقابله با کرونا شهرستان و همراهی مجمع خیرین سلامت از موازی‌کاری پرهیز و فعالیت‌های خودجوش مردمی به‌صورت مشخص برنامه‌ریزی و اجرا شد.

فرماندار بابلسر گفت: مرحله جدید مشارکت‌های مردمی، ارائه حمایت‌های معیشتی و کمک بهداشتی در محلات کم‌برخوردار و بیماران بستری در منزل بوده که در مراحل پایانی پایش قرار دارد و به زودی در سطح شهرستان با نظارت ستاد اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه