اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی:

بن خرید کالا بین کارگران روزمزد توزیع شد/ 5 هزار ماسک تولید شده در اختیار مردم قرار می‌گیرد

بن خرید کالا بین کارگران روزمزد توزیع شد/ 5 هزار ماسک تولید شده در اختیار مردم قرار می‌گیرد
هنری گفت: به منظور کمک به کارگران روزمزد در بیرجند که دچار مشکل شدند بین آنها بن خرید کالا توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، مهدی هنری مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و فراگیر شدن آن در سطح استان در بعضی کسب‌وکارها اختلال به وجود آمد و قشر زحمتکش کارگران روزمزدی تحت تاثیر این شرایط قرار گرفتند و برای امرار معاش خود دچار مشکل شده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، , خاورستان، , خاورستان، ,
وی افزود: از همین رو به مناسبت اعیاد شعبانیه و ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار برنامه‌ریزی شد بسته‌های غذایی در قالب بن خرید برای کارگران روزمزدی که به دلیل مشکلات جاری دچار مشکل شده‌اند انجام شود.
,
 
,
مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی بیان کرد: لذا با هماهنگی سپاه بن خرید در اختیار کارگران قرار گرفت تا ان‌شاءالله کمی از مشکلاتشان حل شود.
,
 
,
هنری عنوان کرد: همچنین جهت جلوگیری از انتشار ویروس  کرونا در بین این قشر زحمتکش در حاشیه شهر بیرجند تعدادی ماسک توزیع شده است.
,
 
,
وی اظهار کرد: امروز نیز تعداد ۱۱۰ بسته غذایی در قالب بن خرید به ارزش  ۱۷ میلیون تومان به همراه ۲۵۰ عدد ماسک سه لایه فیلتردار بین کارگران توزیع شد.
,
 
,
مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: همچنین تاکنون تعداد ۵۵ هزار ماسک که به کمک خیرین تهیه شده در بین مناطق محروم استان به صورت رایگان توزیع شده و ضدعفونی کردن اماکن و معابر عمومی سطح استان توسط جهادگران درحال انجام است.
,
 
,
هنری افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته با همکاری خیرین بخش قابل توجهی از کمک‌ها در بحث تامین اقلام غذایی و بسته‌های بهداشتی برای اقشار کم برخوردار و آسیب پذیر جامعه  در حال انجام است.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: تا پایان هفته جاری در حاشیه شهر بیرجند تعداد ۵ هزار ماسک تولید شده در کارگاه‌های تحت حمایت سازمان بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی به صورت رایگان در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه