اخبار داغ

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان؛

سیزده به در امسال هیچ خودرویی حق خروج از شهرها را ندارد/ سفر به دامان طبیعت احتمال ابتلا به کرونا را افزایش می دهد

سیزده به در امسال هیچ خودرویی حق خروج از شهرها را ندارد/ سفر به دامان طبیعت احتمال ابتلا به کرونا را افزایش می دهد
یوسف نجفی گفت: بنا بر قانون ابلاغ شده امسال سیزده به در نخواهیم داشت، از شهروندان درخواست داریم که در منازل خود بمانند چرا که خروج از منزل و رفتن به پارک ها و بوستان ها سبب افزایش شیوع ویروس کرونا می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یوسف نجفی در ارتباط با کنترل وضعیت ورودی ها و خروجی ها در استان کرمان به خبرنگار راه آرمان گفت: به دنبال اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در راستای کاهش زنجیره انتقال کرونا پلیس با همکاری سایر ارگان ها با جدیت در حال اجرای این طرح است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان مطرح کرد: محدودیت های تردد با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، فرمانداری و سایر نیروهای نظامی و انتظامی در استان اعمال شده است.

,

وی افزود: نکات مهم این طرح این است که هیچ فردی سفر جدیدی را نباید آغاز کند، یعنی همه افرادی که در شهر خود سکونت دارند، در خانه مانده و اقدام به سفر نکنند.

,

نجفی عنوان کرد: خودروهایی که خدمات رسانی به مردم را انجام می دهند و ملزم به خروج از شهرها هستند همچون رانندگان خودروهای سوخت رسان و کامیون های حمل اقلام ضروری اجازه ورود و خروج دارند.

,

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان یادآور شد: سایر خودروها اجازه خروج از شهرها را ندارند، افرادی که قبلا به سفر رفته اند باید در اسرع وقت به شهر محل سکونت خود باز گردند، این افراد اجازه ورود به شهرهای موجود در مسیر خود را ندارند و باید از کمربندی ها و کنار گذرها تردد کنند.

,

وی ابراز کرد: مسافران اجازه توقف در مناطق مسکونی بین راه خود و برقراری ارتباط با هیچ کس را ندارند، از این رو باید تنها تردد کرده و به شهر خود باز گردند.

,

نجفی عنوان کرد: مردم باید توجه داشته باشند که از انجام ترددهای غیر ضروری در شهرها به ویژه در مکان هایی که احتمال شکل گیری تجمع وجود دارد همچون بازارهای میوه و تره بار و تفرجگاه ها خودداری کنند.

,

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان ادامه داد: فعالیت خودروهای مسافربر شخصی اکیدا ممنوع است، ناوگان مسافربری عمومی شهری همچون تاکسی های درون شهری، برون شهری و اتوبوس ها بر اساس برنامه ریزی هایی که شهرداری ها، سازمان های راهداری و حمل و نقل جاده ای برای آن ها انجام می دهد، با رعایت پروتکل های بهداشتی ترددهای خود را به حداقل برسانند.

,

وی تصریح کرد: امیدواریم محدودیت های ایجاد شده امکان شیوع ویروس کرونا را در شهرها به حداقل برساند، لازم به ذکر است افرادی که نکات مربوط به محدودیت ترددها را رعایت نکنند، در صورت انجام ترددهای غیر ضروری برابر قانون ابلاغ شده وسیله نقلیه آن ها مبلغ 500 هزار تومان جریمه و به مدت یک ماه خودروی آن ها توقیف می شود.

,

نجفی در ارتباط با اعمال محدودیت در روزهای 12 و 13 فروردین گفت: بنا بر قانون ابلاغ شده امسال سیزده به در نخواهیم داشت، از شهروندان درخواست داریم که در منازل خود بمانند چرا که خروج از منزل و رفتن به پارک ها و بوستان ها سبب افزایش شیوع ویروس کرونا می شود.

,

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان تاکید کرد: به اطلاع کلیه شهروندان می رساند بنا بر قانون اعمال محدودیت اجتماعی در روزهای 12 و 13 فروردین هیچ خودرویی حق خروج از شهرها را ندارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه