اخبار داغ

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی:

23 واحد مسکونی در خراسان‌جنوبی دچار آبگرفتگی شد/ به 14 قنات استان خسارت رسید

23 واحد مسکونی در خراسان‌جنوبی دچار آبگرفتگی شد/ به 14 قنات استان خسارت رسید
میرجلیلی با بیان این‌که 23 واحد مسکونی دچار آبگرفتگی شد، گفت: به 14 رشته قنات استان از 10 تا 40 درصد خسارت وارد شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سید ابوالحسن میرجلیلی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی امشب در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به بارندگی‌های طی 48 ساعت گذشته 138 تیم امدادی و عملیاتی به دستور استاندار خراسان‌جنوبی تا صبح چهارشنبه در حالت آماده باش کامل هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، , خاورستان، , خاورستان، ,
 
,
وی افزود: تیم‌های امدادی 493 گرفتار در سیلاب را نجات دادند که 43 نفر از این تعداد از مرگ حتمی نجات پیدا کردند.
,
 
,
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی بیان کرد: خوشبختانه طی بارندگی های اخیر و وقوع سیل در استان شاهد تلفات جانی نبودیم.
,
 
,
میرجلیلی با بیان این‌که 23 واحد مسکونی دچار آبگرفتگی شد، عنوان کرد: به 14 رشته قنات استان از 10 تا 40 درصد خسارت وارد شده است.
,
 
,
وی اظهار کرد: برق 8 روستای استان که به دلیل بارندگی قطع شده بود با همکاری نیروهای امدادی و شرکت برق استان وصل شد.
,
 
,
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی گفت: بارندگی به ایل راه‌های عشایری، مزارع و باغات استان خسارت وارد کرد که 23 اکیپ برای برآورد خسارت به مناطق مختلف استان اعزام شدند.
,
 
,
میرجلیلی از مردم درخواست کرد: طی 24 ساعت آینده تمامی سفرهای درون و برون شهری خود را لغو کنند و با عدم استقرار در کنار رودخانه شاهد کاهش تلفات ناشی از سیل باشیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه