اخبار داغ

جوانانی که آتش به اختیار به میدان آمدند؛

عزم جهادی برای مقابله با کرونا/این روزها خستگی در «سنگر خدمت به مردم» معنا ندارد

عزم جهادی برای مقابله با کرونا/این روزها خستگی در «سنگر خدمت به مردم» معنا ندارد
جوانان بسیجی در قالب گروه‌های جهادی دست به دست هم داده تا مشکلات این روزهای کرونایی مردم را کاهش دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، تب کرونا این روزها داغ شده است، بسیاری از کشورهای جهان از جمله ایران با این ویروس درگیر شده و متاسفانه تاکنون تعدادی از هموطنانمان جان خود را از دست داده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

از همان روزهای نخست بسیاری از پرستاران در خط مقدم سلامت برای خدمت به بیماران وارد عرصه شدند، این سفیدپوشان همه تلاش و توان خود را برای بهبود حال این بیماران به کار گرفتند و شبانه روز در بیمارستان ها مشغول به خدمت رسانی هستند.

,

اما در آن سوی شهر، جهادگرانی در سنگر خدمت و برای زدودن مشکلات کمر همت را بستند، جهادگران این بار عزم خود را برای شکست کرونا، جزم کردند و مانند همیشه جانانه برای خدمت تلاش می کنند.

,

همه با هم برای شکست کرونا

, همه با هم برای شکست کرونا, همه با هم برای شکست کرونا,

فرقی نمی کند سیل باشد یا زلزله، محرومیت زدایی باشد یا تلاش برای کاهش مشکلات کرونا، هر جا نیاز باشد یک یاعلی می گویند و برای خدمت گام برمی دارند.

,

در آستانه سال جدید علیرغم ضدعفونی کردن شهر و معابر، کمک به نیازمندان را فراموش نکردند و همه هم و غم شان، رفع مشکلات مردم در روزهای کرونایی است که کام برخی از هموطنان را تلخ کرده باشد.

,

جهادگران سرما و گرما، زمستان و تابستان نمی شناسند، هدفشان خدمت به مردم است و این روزها در سنگر خدمت به مردم برای شکست کرونا تلاش می کنند.

,

حالا جهادگران شهرستان بروجرد نیز مانند سایر شهرهای کشور این روزها این روزها آرام و قرار ندارند، خدمت را سرلوحه کارهای خود را قرار داده و در این راستا قرارگاه مردمی مبارزه با کرونا در بروجرد تشکیل شده است.

,

حضور ۶۰ تیم جهادگری در سنگر خدمت به مردم

, حضور ۶۰ تیم جهادگری در سنگر خدمت به مردم, حضور ۶۰ تیم جهادگری در سنگر خدمت به مردم,

بهزاد ساطعی دبیر قرارگاه مردمی مبارزه با کرونا در بروجرد در گفت و گو با سفیر افلاک اظهار داشت: این قرارگاه با همکاری گروه های خودجوش و آتش به اختیار، هیات ها و دانشجویان بسیجی تشکیل شده که با هدف خدمت به مردم و کاهش مشکلات در روزهای کرونایی اقداماتی را انجام می دهند.

,

وی افزود: بالغ بر ۶۰ تیم جهادی در بخش های مختلف در شهرستان بروجرد در این مدت فعالیت داشته که کارهایی از قبیل ضدعفونی کردن معابر و خیابان ها، تهیه و توزیع ماسک، توزیع محلول های ضدعفونی کننده و توزیع بسته های مواد غذایی در بین نیازمندان را انجام داده اند.

,

توزیع ۴۰۰۰ ماسک رایگان بین نیازمندان

, توزیع ۴۰۰۰ ماسک رایگان بین نیازمندان, توزیع ۴۰۰۰ ماسک رایگان بین نیازمندان,

دبیر قرارگاه مردمی مبارزه با کرونا در بروجرد از راه اندازی دو کارگاه تولید ماسک در بروجرد خبر داد و گفت: در این راستا به همت این جهادگران دو کارگاه تولید ماسک راه اندازی شده که تاکنون بیش از چهار هزار ماسک در این واحدها تولید و در بین اقشار آسیب پذیر و نیازمند به صورت رایگان توزیع شده است.

,

ساطعی با اشاره به ضدعفونی کردن معابر و خیابان های بروجرد تصریح کرد: نقشه شهرستان بروجرد به ۴۶ محله تقسیم بندی شده و طبق اولویت کارضدعفونی این محلات انجام می شود.

,

وی بیان کرد: بیش از شش هزار بطری محلول ضدعفونی کننده دست و سطوح نیز توسط جهادگران بروجرد تهیه و در بین اقشار آسیب پذیر توزیع شده است.

,

خیرانی که آستین همت بالا زدند

, خیرانی که آستین همت بالا زدند, خیرانی که آستین همت بالا زدند,

دبیر قرارگاه مردمی مبارزه با کرونا در بروجرد افزود: علاوه بر این موارد، یک خیر نیز ۱۲۰ محلول ضدعفونی کننده را تهیه و در بین بیماران زمینه ای توزیع کرد.

,

ساطعی عنوان کرد: تاکنون بیش از ۱۵۰ تن مواد ضدعفونی کننده در اختیار جهادگران برای ضدعفونی کردن معابر و مکان ها قرار داده شده و این آمادگی را داریم که بیش از ۱۰۰ تن دیگر از این محلول ها را در اختیار انها قرار دهیم.

,

وی خاطر نشان کرد: محلول های ضدعفونی کننده زیر نظر کارشناسان آب و فاضلاب بروجرد تهیه می شود؛ این قرارگاه آمادگی دارد افراد نیازمندی که مبتلا به کرونا شده و در خانه قرنطینه شده اند اقلام مواد غذایی و خوراکی را تهیه و در اختیار آنها قرار دهیم.

,

ساطعی افزود: خوشبختانه خیرین در کنار جهادگران این روزها گام هایی اساسی و مهم برای رفع مشکلات ناشی ار کرونا برمی دارند و در راستای خدمت به مردم همه تلاش خود را به کار گرفته ایم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه