اخبار داغ

دیروز و امروز به سبک جهادگران بسیجی؛

944 گروه جهادی شیعه و سنی در خط مقدم مبارزه با کرونا/ بیش از 200 هزار ماسک در سیستان وبلوچستان تولید و توزیع شد

944 گروه جهادی شیعه و سنی در خط مقدم مبارزه با کرونا/ بیش از 200 هزار ماسک در سیستان وبلوچستان تولید و توزیع شد
علی اکبر جعفری، مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان وبلوچستان گفت: در حال حاضر 944 گروه جهادی شیعه و سنی در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح استان فعالیت می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، در ایامی که ویروس منحوس کرونا امان مردم را بریده و بسیاری را در خانه قرنطینه کرده است، جهادگران بسیجی در اقصی نقاط کشور عزیزمان از آغازین لحظات شیوع این ویروس منحوس در خط مقدم مبارزه آماده شده و در کنار مدافعان سلامت، بی‌ادعا به نبرد با کرونا مشغول‌ شدند.
 
مدافعان دیروز دین و معرفت امروز بدون هیچ چشم داشتی در خط مقدم مقابله با کرونا مشغول به نبرده بوده و از هیچ تلاشی برای شکست این ویروس دریغ نکرده و برای هزارمین بار جلوه ای از همدلی، وحدت و دفاع مقدس را با ایثار و از خودگذشتگی به نمایش گذاشته و این مهم را در عمل ثابت کردند به گونه ای که دراین برهه از زمان تولید و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده، گندزدایی معابر و اماکن عمومی، راه‌اندازی پویش‌های مختلف در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و ... از مهمترین اقدامات آنان به شمار می رود.
 
در این میان مردم امروز قدرشناس خدمات کادر درمانی بیمارستان‌ها و قدردان زحمات خالصانه گروه های جهادی و بسیجیان هستند و بیش از گذشته نسبت به سختی کار آن‌ها و خدماتی که این قشر برای جامعه دارند، آگاه شده‌اند. گویای این سختی‌ها و خدمات تصاویر و فیلم‌هایی است که در فضای مجازی دست‌به‌دست می چرخد.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,

 
, ,
,
 
از گندزدایی مدارس و خیابان ها تا تولید و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی
 
علی اکبر جعفری، مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان وبلوچستان در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون گفت: گروه‌های جهادی بسیج سازندگی با همکاری قرارگاه قدس جنوب شرق در هفت رزمایش مشترک تاکنون 13 هزار و 619 باب مدرسه، مکان مذهبی، معبر عمومی و ...  را گندزدایی، استریل و ضدعفونی کرده اند.

وی افزود: هم اکنون 944 گروه جهادی تخصصی (درمانی و بهداشتی) و عمومی شامل گروه های چهار تا 30 نفره با تجهیز تمامی امکانات و بکارگیری 28 هزار و 45 نفر عضو اعم از شیعه و سنی در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح استان فعالیت می‌کنند.

این مقام مسئول ضدعفونی معابر شهری و اماکن عمومی را از اولویت‌های گروه‌های جهادی برشمرد و ادامه داد: 47 کارگاه تولید ماسک خانگی و سازندگی تاکنون بیش از 200 هزار ماسک بهداشتی تولید و در مناطق مختلف استان توزیع کرده‌اند، همچنین در اجرای رزمایش مشترک با قرارگاه قدس که همچنان در استان تا ریشه کنی کرونا ادامه دارد340 هزار و 811 لیتر مواد ضدعفونی کننده نیز تولید و توزیع و در استریل کردن معابر بکار برده شده است.
 
,
, از گندزدایی مدارس و خیابان ها تا تولید و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی,
,
,
,
,
,
,
,
, ,
مسئول بسیج سازندگی استان در ادامه به ضدعفونی کردن بیش از 17 هزار پارک و معابر خیابانی اشاره کرد و گفت: توزیع  بسته های معیشتی و بهداشتی، استفاده از کاروان های موتوری برای گندزدایی مجتمع ها و سطح شهر،استفاده از کارواش های برقی مدرن از دیگر اقدامات گروه های جهادی در این مدت می باشد.
   
جعفری خاطر نشان کرد: آموزش چهره به چهره عمومی به بیش از 164 هزار نفر یکی دیگر از اقدامات موثر در راستای پیشگیری از ویروس منحوس کرونا است، همچنین نشر 20 مرحله بروشور و توزیع بیش از هشت هزار برگ از آنها برای بیان نکات آموزشی یکی دیگر از اقدامات مثبت در راستای مبارزه با کووید 19 بوده است.

انتهای پیام/
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه