اخبار داغ

ترک کار یک چهارم از پزشکان انگلیسی؛

خودقرنطینگی پزشکان انگلیس موجب کمبود نیروی کار در مبارزه با کووید19 شد

خودقرنطینگی پزشکان انگلیس موجب کمبود نیروی کار در مبارزه با کووید19 شد
خدمات ملی بهداشت انگلیس با آمار 25 درصدی ترک کار پزشکان و پرستاران به دلیل بیماری یا خودقرنطینگی دست و پنجه نرم می کند، زیرا اپیدمی کووید19 منجر به شکست خط مقدم مبارزه با این ویروس شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ یک چهارم از پزشکان انگلیس به دلیل دردسرهای سیستم مراقبت های بهداشتی ناشی از بیماری همه گیر کووید19 مجبور به ترک کار می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

به گفته rt(راشاتودی) خدمات ملی بهداشت انگلیس (NHS) با آمار 25 درصدی ترک کار پزشکان به دلیل بیماری یا خودقرنطینگی دست و پنجه نرم می کند، زیرا اپیدمی کووید19 منجر به شکست خط مقدم مبارزه با این ویروس شده است.

,

پرفسور "اندرو گادارد" رئیس دانشگاه سلطنتی پزشکی (RCP) ادعا کرد که حدود یک چهارم از تمام پزشکان به دلیل ابتلا به کروناویروس یا وجود علائم این بیماری در یک عضو خانواده یا هم خانه مجبور به ترک کار شده اند.

,

گادارد با بیان اینکه لندن به طور ویژه از کمبود نیروی کار رنج می برد، هشدار داد که این معضل در شهرهای دیگر نیز در حال شروع شدن است.

,

این امر واقعا تأثیر بسیاری در بخش های اورژانس دارد و لندن در حال حاضر نسبت به جاهای دیگر وضعیت بدتری دارد، اما این مشکل به جاهای دیگر نیز خواهد رسید. بیرمنگام نیز در حال مبارزه با این شرایط است.

,

این ادعا در حالی صورت گرفت که دانشگاه سلطنتی پرستاری (RCN) روز یکشنبه فاش کرد که 1 نفر از هر 5 پرستار به دلیل شیوع این بیماری مهلک خود را قرنطینه کرده اند.

,

انتقادات گسترده ای از سوی هر دو بخش NHS و خانه سالمندان مبنی بر عدم وجود تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) و آزمایش کووید19 برای کارکنان خط مقدم مراقبت های بهداشتی وجود دارد.

,

"امجد" متخصص 55 ساله گوش و حلق و بینی که اولین کارمند خط مقدم مراقبت های بهداشتی انگلستان بود به خاطر ابتلا به این ویروس جان باخت.

,

این بیماری به قلب دولت انگلستان به شدت ضربه زده است. "دومینیک کامینگز" مشاور ارشد "بوریس جانسون" نخست وزیر انگلیس آخرین قربانی در وست‌مینستر بود که در خودقرنطینگی و پس از پیشرفت علائم بیماری درگذشت.

,

کامینگز به "بوریس جانسون" نخست وزیر، "مت هنکاک" وزیر بهداشت و "کریس ویتی" مشاور ارشد پزشکی دولت انگلیس که به دلیل کووید19 در قرنطینه بودند، می پیوندد.

,

در همین حال، مقامات این کشور هشدار دادند که زندگی برای مدتی به حالت عادی بازنمی گردد. "جنی هریس" معاون ارشد نظام پزشکی انگلیس آشکار ساخت که اقدامات تعطیلی به منظور کاهش موج دومِ همه گیری می تواند حداقل 6 ماه به طول بیانجامد.

,

با این حال، گزارش منتشر شده از سوی تیم پاسخگوی کووید19 دانشگاه سلطنتی انگلستان هشدار داده که اقدامات پیشگیرانه اجرا شده توسط دولت ها ممکن است بین12 تا 18 ماه به طول بیانجامد. این چارچوب زمانی برای دستیابی به واکسن این بیماری پیش بینی شده است.

,

آخرین آمار رسمی انگلیس حاکی از آن است که آزمایش عفونت کروناویروس در 22141 نفر مثبت بوده و تاکنون 1408 نفر کشته شده اند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه