اخبار داغ

عالم اهل سنت عنوان کرد؛

جمهوری اسلامی حاصل یک قرن مجاهدت ملت ایران است

جمهوری اسلامی حاصل یک قرن مجاهدت ملت ایران است
شیخ علی ماهیگیر گفت: روز جمهوری اسلامی حاصل بیش از یک قرن مجاهدت تاریخی ملت ایران برای رسیدن به استقلال و آزادی و رهایی از یوغ دولت‌های استعمارگر خارجی و حاکمان مستبد داخلی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شیخ علی ماهیگیر، عالم اهل سنت استان هرمزگان در گفتگو  اختصاصی با خبرنگار هرمز روز ۱۲ فروردین، را روز بزرگی برای ملت ایران قلمداد نموده و اظهار کرد: این روز حاصل مجاهدت های تاریخی ملت ایران برای رسیدن به ساختار سیاسی است که به وسیله آن شاکله حکومت ایده‌آل به ثمر نشست و ملت بزرگ ایران با رهنمودهای داهیانه پیر فرزانه انقلاب نظام جمهوری اسلامی را طی فرآیندی کاملا دمکراتیک، آزادانه و آگاهانه از طریق صندوق آرا انتخاب نمودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی اهمیت این روز بزرگ را مهم‌تر از برخی روزهای بزرگ دیگر ملت شریف ایران دانست و بیان کرد: این روز حاصل بیش از یک قرن مجاهدت تاریخی ملت ایران برای رسیدن به استقلال و آزادی و رهایی از یوغ دولت های استعمارگر خارجی و حاکمان مستبد داخلی است و یکی از دستاوردهی بزرگ ملت ایران در انقلاب اسلامی است.

,

نویسنده و پژوهشگر هرمزگانی با اشاره به دستاوردهای جمهوری اسلامی بیان کرد: بحمدالله و قوته جمهوری اسلامی امروز به عنوان یک الگوی حکومتی برای جهان مطرح هست و پس از برکناری رژیم های وابسته و موروثی و کوتاه‌شدن دست استعمارگران از غارت و چپاول ثروت ملت ایران، همه امورات به دست مردم سپرده شد و حاکمیت آنان بر سرنوشت خویش محقق و همه ساله طی فرایندی مبارک تجدید شده است.

,

وی افزود:امروز دستاوردهای فراوانی در عرصه های مختلف بدست آمده و کشور عزیز ما علیرغم برخی مشکلات موجود داخلی و دشمنی های بی سابقه خارجی توسط جهان سلطه، ان شاءالله بحول و اراده الهی و هدایت و راهنمایی های رهبر فرزانه انقلاب حرکت خویش را برای رفع کامل فقر، فساد، تحقق عدالت اجتماعی، تجدید شوکت اسلام و مسلمین و رسیدن به تمدن نوین اسلامی طی خواهد نمود.

,

ماهیگیر موفقیت‌های موجود در عرصه‌های مختلف سیاسی، علمی، پزشکی و سلامت، امنیت و اقتدار، معنویت و اخلاق و موفقیت‌های تاریخی بدست آمده در این عرصه را از مهم ترین برکات نظام جمهوری اسلامی برشمرد و تاکیدکرد: هر انسان منصفی به دستاوردهای فراوان بدست آمده در کشور به دیده تایید می نگرد، البته مشکلات و نواقصی نیز در کشور موجود است که حاصل فعل و انفعالات خود ماست و باید با مطالعه و پژوهش و جدیت فراوان این مشکلات را مرتفع سازیم.

,

عالم اهل سنت استان هرمزگان در پایان با تاکید به اینکه خاطر جمهوری اسلامی بزرگ ترین دستاورد ملت و کشور است خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی طی قانون اساسی به‌عنوان میثاق ملی ملت ایران انسجام یافته است که باید از آن حراست و پشتیبانی گردد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه