اخبار داغ

مدیرکل منابع طبیعی مازندران خبر داد؛

تعطیلی پارک‌های جنگلی و تفرجگاه‌های مازندران تا 15 فروردین

تعطیلی پارک‌های جنگلی و تفرجگاه‌های مازندران تا 15 فروردین
محسن موسوی تاکامی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- ساری با بیان اینکه درب تمام پارک‌های جنگلی و تفرجگاه‌های استان به‌روی مردم بسته شده است؛ گفت: در حال حاضر نیز تمام پارک‌های جنگلی استان درب خود را به‌روی افراد بسته‌اند و اجازه ورود به کسی داده نمی‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمحسن موسوی تاکامی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: در ادامه اقدامات مستمر یک ماه اخیر توسط همه دستگاه‌ها برای مقابله و ممانعت از گسترش شیوع کرونا در کشور صورت گرفت و به منظور پیشگیری از اپیدمی شدن بیماری کرونا و در راستای بند 4 صورتجلسه کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری های کشور، درب تمام پارک‌های جنگلی و تفرجگاه‌های استان به‌روی مردم بسته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

وی افزود: برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در کشور، طی نامه‌ای به کلیه‌ی روسای ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان‌های تابعه، ورود افراد به کلیه پارک‌های جنگلی و تفرجگاه ها ممنوع شده است.

,

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- ساری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مدیریت بیشتر پارک‌های جنگلی به بخش خصوصی سپرده شده است، اما با این وجود، مطابق با سیاست‌های اعلام شده، تا تاریخ 15 فروردین تعطیل خواهند بود.

,

موسوی تاکامی بیان کرد: بر اساس تأکید ستاد ملی مبارزه با کرونا برای جلوگیری از شیوع این بیماری، کلیه ی پارک‌های جنگلی استان‌ با اقدامات لازم و نصب بنر در ورودی پارک‌های جنگلی و تفرجگاه ها از پذیرش گردشگران و مسافران جلوگیری بعمل می‌آورند.

,

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز تمام  پارک‌های جنگلی استان درب خود را به‌روی افراد بسته‌اند و اجازه ورود به کسی داده نمی‌شود.

,

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- ساری از تمامی ملت فهیم و طبیعت دوست استان و کشور خواست تا پایان طرح فاصله گذاری اجتماعی برای قطع زنجیره ی انتقال ویروس کرونا در خانه بمانند.

,

موسوی تاکامی متذکر شد: امسال سیزده بدر (روز طبیعت) برای حفظ سلامتی خود، خانواده و هم‌وطنانمان، همه در خانه می‌مانیم.

,

گفتنی است در استان مازندران بیش از 40 پارک جنگلی وجود دارد که نیمی از آن‌ها فعال هستند.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه