اخبار داغ

فرماندار خلیل آباد:

جبران خسارت‌های تگرگ اخیر اولویت اساسی جهاد کشاورزی است

جبران خسارت‌های تگرگ اخیر اولویت اساسی جهاد کشاورزی است
ابراهیم قاسم پور با اشاره به خسارت‌های وارده به بخش کشاورزی شهرستان بر اثر بارش تگرگ گفت: جبران خسارت‌ها اولویت اساسی جهاد کشاورزی بوده و دستور لازم برای ارزیابی خسارات وارده، در ساعات اولیه به کارشناسان جهاد کشاورزی داده شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم قاسم پور، فرماندار خلیل آباد در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ ضمن ابراز تأسف بابت خسارات وارده از بارش تگرگ شب گذشته به بخش کشاورزی بویژه باغات انگور اظهار داشت: بخش زیادی از محصولات کشاورزی شهرستان بر اثر بارش شدید تگرگ آسیب دیده است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 وی همچنین ادامه داد: برآوردهای کارشناسی جهاد کشاورزی شهرستان خلیل آباد از میزان خسارت بارش تگرگ به باغات شهرستان در حال انجام است و به زودی اقدامات مربوطه پیگیری می شود.

,

فرماندار خلیل آباد با بیان اینکه مسئولان دستگاه‌های عضو مدیریت بحران، بلافاصله  در زمان شروع بارش تگرگ برای امداد رسانی به حالت آماده باش در آمدند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با اقدام به موقع و همکاری مردم شریف، هیچ گونه خساراتی به اماکن در روستاها و شهرها نداشتیم و جبران خسارت باغداران و کشاورزان نیازمند کاری جهادی است؛ این انتظار می‌رود تا مسئولان مربوطه در مدت زمان اندک نسبت به حل مشکل باغداران و کشاورزان اقدام کنند.

,

وی با تاکید بر ضرورت ترویج بیمه محصولات کشاورزی، تصریح کرد: از صندوق بیمه محصولات کشاورزی، این انتظار می‌رود برای ترغیب کشاورزان و نیز توسعه امر بیمه فارغ از نگاه انتفاعی نسبت به جبران خسارت‌ها در صورت امکان اقدام کند.

,

قاسم پور در پایان تاکید کرد: گزارش بارش تگرگ و خسارت های احتمالی در ساعات اولیه به مدیریت بحران استان منعکس شده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه