اخبار داغ

بخشدار مرکزی بهمئی خبر داد؛

سم پاشی کلیه روستاها بهمئی با همکاری مردم /تاکید بر لزوم در خانه ماندن مردم+تصاویر

سم پاشی کلیه روستاها بهمئی با همکاری مردم /تاکید بر لزوم در خانه ماندن مردم+تصاویر
صدیقی فر با اشاره به سمپاشی روستاها با کمک مردم و مسدود کردن راه های ورود به این شهرستان گفت: بهترین راه مقابله با کرونا ویروس در خانه ماندن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بخشدار مرکزی بهمئی در گفت و گو با  صبح زاگرس؛ از تلاش تمامی نیروهای اداری و مردمی شهرستان در راستای مقابله همه جانبه با کروناویروس خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , صبح زاگرس,

علی کرم صدیقی فر تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا با هماهنگی نهادهای شهرستانی تعطیلی کلیه اماکن ورزشی شهر و روستا های شهرستان در دستور کار قرار گرفت و در حال حاضر تمامی این مراکز تعطیل هستند.

,

وی با بیان اینکه با همکاری بسیج و نیروهای مردمی تمامی روستاهای شهرستان گندزدایی و ضدعفونی شدند، گفت: با خرید دستگاه سمپاش، دستکش و آب ژاول برای اهالی روستا توسط دهیاری وکمک جوانان روستا توانستیم همه روستاها را تحت پوشش قرار دهیم.

,

وی افزود: علاوه بر گند زدایی و ضد عفونی کردن روستاها ، اماکن و ادارات هم ضدعفونی شدند.

,

بخشدار مرکزی بهمئی خاطرنشان کرد: اهالی روستای تنگ ابدال هم  ۳۰دست لباس ضدویروس به درمانگاه شهرستان اهدا کردند که جای تقدیر دارد.

,

صدیقی فر با بیان اینکه در حال حاضر کلیه راه های اصلی و حتی فرعی ورود و خروج به شهرستان و همچنین اماکن گردشگری و تفریحی درون شهرستان بسته است،گفت:این اقدام در راستای حفظ سلامت شهروندان و با تصمیم کلیه مسئولان شهرستانی عملیاتی شد.

, ،,

وی افزود: در همین راستا راه های فرعی ورودی شهرستان از جمله حوزه ممبی و رودتلخ به خوزستان، قلات -کل جمشید  به تشان بهبهان ، گنبد بردی به ترتاب، مارشاهی به ابوالفارس مسدود شد.

,

بخشدار مرکزی شهرستان بهمئی تصریح کرد: در نشستی که با دهیاران داشتیم با تاکید به لزوم حضور مداوم در روستا و جلوگیری از افراد غریبه و دوره گرد، خواهان گزارش به روز افراد مشکوک به مراکز درمانی و پزشکی شدیم.

,

صدیقی فر افزود: جلوگیری از تجمع مردم در آرامستان ها،تعطیلی نماز جماعت با همکاری و همراهی امام جماعت مسجد و جلوگیری از تجمع مردم در مراسمات عروسی و سوگواری از دیگر برنامه هایی بود که در شهرستان عملیاتی شد.

,

بخشدار مرکزی بهمئی در پایان با تقدیر از نیروهای محترم سپاه، بسیج،نیروی انتظامی، شبکه بهداشت ،جهاد، دهیاران، شوراها ،شهردار و سایر نیروهای مردمی که در انجام ضد عفونی روستاها و معابر شهری،گفت: همچنان تاکید بر همکاری مردم داریم، برای اینکه تنها راه حل جهانی جلوگیری از شیوع بیماری کرونا،  قطع زنجیره انتقال و در خانه ماندن است.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه