اخبار داغ

گزارش؛

مردم ایران پیروز میدان مبارزه با کرونا/ملتی که خودش جوش بحران را مدیریت می کنند

مردم ایران پیروز میدان مبارزه با کرونا/ملتی که خودش جوش بحران را مدیریت می کنند
ملت ایران را می توان پیروز میدان مبارزه با کرونا معرفی کرد، ملتی که خود وارد میدان شدند و در حال مدیریت کردن بحران کرونا ویروس هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، ویروس کرونا تا کنون تقریبا به کل کشورهای دنیا انتقال پیدا کرده است و در هر کشور نیز قربانیانی داشته است، بیشترین قربانی این ویروس در شهر ووهان چین بود که می توان گفت مسئولان تا اندازه ای توانست آن را مدیریت و کنترل کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

مردم هر کشور در مواجهه به کرونا ویروس واکنش های متفاوتی داشتند، مردم ووهان چین در همکاری با دولت شهر را قرنطینه و به مدت چندین روز از خانه خارج نشدند، کروناویروس بار سفر را از ووهان چین به کشورهای مختلف بست، و در سفرهایش به کشورهای مختلف عکس العمل مردم آن کشورها را به دنیا نشان داد.

,

, ,

وقتی کرونا ویروس به ایران اسلامی رسید،مردم این کشور نشان دادند که جنگ سخت، جنگ نرم و جنگ بیولوژیک نمی تواند اتحاد  مردم این کشور تنها مردمی بودند که همچون هشت سال دفاع مقدس برای فرزندان خود در جبهه ها که همان بیمارستان ها و مراکز درمانی بود، نوشیدنی و غذا فرستادند و به گونه های مختلف از این جهادگران سلامت تقدیر و تشکر کردند.

,

کرونا ویروس باعث شد کسب و کارهای مردم در استان های مختلف کساد شود، و خیلی ها تحت فشارهای مالی نظیر اجاره خانه، اجاره مغازه، قسط های مختلف کمر خم کنند، اما باز هم ایران تنها کشوری بود که صاحب خانه ها و صاحب مغازه هایش دو ماه کرایه های خودشان را نگرفتند که مردم در کنار استرس بیماری کرونا استرس دیگری نداشته باشند.

,

, ,

با شروع ویروس کرونا در کشور ماسک و مواد ضدعفونی کننده به دلیل تولید کمکی که وجود داشت کمیاب شد، اما شاهد بودیم که مردم در شهرها و استان های مختلف در سطح خیابان ها ایستاده اند و به مردمی که رد می شوند ماسک و مواد ضدعفونی کننده هدیه می دهند، و این فرهنگ غنی مردم ایران را نشان می دهد فرهنگی که می تواند الگویی برای کل دنیا شود.

,

, ,

در برابر برخورد با مشکلات مختلف همیشه ثابت شده است که با همدلی  و وحدت می توان کشتی که در طوفان سرگردان است را نجات دادف بدون شک کشتی که هر کدام از سرنشینانش به فکر نجات خود باشد و دیگری را رها کند سرانجام فرجامی نخواهد داشت.

,

وقتی اعلام شد که خیابان ها و معابر عمومی شهرها باید ضدعفونی شود، مردم ایران تنها مردمی بودند که به صورت خودجوش جان شان را کف دستانشان گذاشتند و به کمک دولت آمدند، برخی با سم پاشی های خانگی و برخی با سم پاش های بزرگ و باغی وارد میدان شدند و از هیچکس انتظار تشکر نداشتند بدون منت در حال فعالیت هستند.

,

, ,

ملت ایران تنها مردمی هستند که وقتی کرونا وارد کشورشان شد به فروشگاه ها هجوم نبردند و باعث خالی شدن قفسه های فروشگاه ها نشدند، مردم ایران مفهوم داشتن فرهنگ غنی و اصیل را می دانند، این مردم مریدان ائمه اطهار از جمله حضرت فاطمه زهرا(س) هستند که سه شبانه روز با وجود روزه بودن افطار خود را به نیازمندان داد.

,

برخورد مردم ایران با بحران با همه دنیا متفاوت بود، مردم ایران در برخورد با بحران کرونا خودشان وارد میدان شدند و این بحران را مدیریت کردند، ملت ایران الگویی برای تمام دنیا تبدیل شده است.

,

وقتی ماسک در دراوخانه ها کمیاب شد مردم به صورت خودجوش شروع به دوخت ماسک کردند و رایگان در اختیار مردم قرار دادند.

,

, ,

کافی است کمی مردم خودشان را باور کنند و بدانند که یک ایرانی می تواند بزرگترین الگو برای کشورهای مختلف از جمله کشور مستکبری چون آمریکا باشد.زمان شاه این ملت تحقیرهایی زیادی را تحمل کردند، تحقیر شدند اما عزت شان را ندادند و امروز عزت مندانه زندگی می کنند.

,

مردم ایران اسلامی را می توان پیروز میدان مبارزه با بیماری کرونا نامید، چرا که همدیگر را رها نکردند و تنها به فکر خود نبودند، با همدلی در حال مبارزه با کرونا ویروس هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه