اخبار داغ

تجهیزات دکوری بیمارستان‌های صحنه و هرسین!

تجهیزات دکوری بیمارستان‌های صحنه و هرسین!
تجهیزات خریداری شده برای بیمارستان های صحنه و هرسین هنوز نصب نشده و در شرایط فعلی شهروندان این مناطق را متحمل زحمات زیادی کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز شهروندان هرسینی و صحنه‌های هنوز هم مجبورند برای گرفتن یک سی‌تی‌اسکن ساده کیلومترها طی کنند و به مرکز استان بیایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

این در حالی است که در ماه های گذشته دو دستگاه سی تی اسکن با رایزنی های چند ساله برای شهرستان صحنه و هرسین اختصاص یافت و به بیمارستان این شهرستان‌ها شد .

,

اما در این مدت بارها و به بهانه های مختلف از جمله عدم وجود متخصص، نبود سازه مناسب و... این دستگاه‌ها مورد بهره برداری قرار نگرفته است؛ در حال حاضر بهره‌برداری از این دستگاه‌ها در بحث تشخیص اولیه کرونا ویروس و جلوگیری از ارجاع بیماران به مرکز استان ضرورت پیدا کرده است.

,

فرماندار هرسین: استانداردهای نصب دستگاه در بیمارستان نیست!

, فرماندار هرسین: استانداردهای نصب دستگاه در بیمارستان نیست!,

امیر شاه‌آبادی، فرماندار هرسین  در گفتگو با مرصاد اظهار داشت: مکاتبات لازم با رئیس دانشگاه علوم پزشکی صورت گرفته تا سی تی اسکن سریع تر در شهرستان به بهره برداری برسد.

,

وی تصریح کرد: بر اساس قانون دستگاه سی تی اسکن نیاز به یک مکان و تاسیسات ساختمانی خاصی دارد و باید استانداردهای لازم را داشته باشد که متاسفانه این استانداردها در حال حاضر آماده نیست.

,

فرماندار هرسین  بیان داشت: دستگاه سی تی اسکن در انبار بیمارستان شهدای هرسین قرار دارد  و امیدواریم که در کمترین زمان سی تی اسکن راه اندازی شود.

,

شاه‌آبادی گفت: سی تی اسکن را نمی‌توان در هر مکانی نصب و راه اندازی کرد؛ این دستگاه نیازمند ساختمان خاصی است و در حال حاضر این سازه مورد نیاز آماده نیست.

,

بهداشت: ‌روند نصب دستگاه‌ها طولانی است

, بهداشت: ‌روند نصب دستگاه‌ها طولانی است,

دکتر سعید حمزه ای، رئیس شبکه بهداشت و درمان هرسین در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: سازمان انرژی اتمی برای وصل کردن سی تی اسکن باید جای آن را مهیا و خود شرکت باید آن را تعیین کند.

,

وی گفت: بر اساس استاندارد باید ابتدا جای آن ساخته شود، بعد دستگاه در آن مکان نصب و راه‌اندازی  شود .

,

رییس شبکه بهداشت و درمان هرسین گفت: سی تی اسکن فقط عکس برداری نیست و روند طولانی دارد که باید انجام شود.

,

وی گفت: با توجه به شیوع کرونا، نصب آن آرام تر پیش می‌رود، زیرا بیشتر بر روی کنترل بیماری کرونا و بیماران متمرکز شده‌ایم.

,

فرماندار صحنه: دستگاه‌ها به زودی نصب می‌شود

, فرماندار صحنه: دستگاه‌ها به زودی نصب می‌شود,

علیرضا حیدری، فرماندار صحنه اظهار داشت: سی تی اسکن در حدود دو ماه وارد  شهرستان صحنه شده و در ابتدا باید ساختمان آن درست شود.

,

وی بیان داشت: ساختمان سی تی اسکن جزء حساس قسمت های کار است و با یک اتاق معمولی فرق دارد.

,

حیدری خاط نشان کرد: قسمت اعظم کار انجام شده در حال نصب رله برق آن هستیم و تا چند روز دیگر اگر مشکلی پیش نیاید سی تی اسکن نصب خواهد شد.

,

علوم پزشکی: شرکت نصب‌کننده تعطیل است

, علوم پزشکی: شرکت نصب‌کننده تعطیل است,

بهمن روشنی ، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفتگو با مرصاد اظهار داشت: سی تی اسکن خریداری شده،  اما شرکتی که باید نقشه نصب آن را بدهد به دلیل مسائل کرونا تعطیل شده است.

,

وی افزود: این نقشه باید توسط شرکت انجام شود تا بعد آماده شدن ساختمان، دستگاه سی تی اسکن نصب شود.

,

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه عنوان کرد: همکاران ما پیگیر این موضوع هستند تا سی تی اسکن در شهرستان هرسین و صحنه نصب و راه اندازی شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه