اخبار داغ

قرنطینه یا شانه خالی کردن از زیر بار مسوولیت؛

مسئولین محترم، قرنطینه برای مردم است نه شما!

مسئولین محترم، قرنطینه برای مردم است نه شما!
یادمان باشد قرنطینه کردن به معنای شانه خالی کردن عده ای از زیر بار مسئولیت نیست، جنگیدن با این ویروس در این شرایط و مدیریت آن کاری جهادی است و جهادگر می‌طلبد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، تعطیلات اجباری به منزلهٔ برون رفت از یک بحران خطرناک با قرنطینه کردن همهٔ مردم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, ،,

ولی یادمان باشد این قرنطینه به معنای شانه خالی کردن عده‌ای از زیر بار مسئولیت نیست، جنگیدن با این ویروس در این شرایط و مدیریت آن کاری جهادی است و جهادگر می طلبد.

,

در این شرایط حساس وظایف مدیریت بالاتر از یک مدیریت عادی است، متأسفانه شاهد افزایش قیمتها به صورت کاملا‍‌ً آشکار و بدون هیچ مبنایی هستیم و در کنار این گرانیها کنترل و نظارت بر بازار خیلی ضعیف است، بازاری که این روزها فقط چند صنف را شامل می شود و به راحتی قابل کنترل است.

,

مبنا و اساس گرانی‌ها چه چیزی می تواند باشد؟ آیا نظارت صحیح بر بازار منافع عده ای را به خطر می اندازد؟ آیا منافع عده ای خاص بر منافع عامه مردم که این روزها اقشار آسیب پذیر جامعه را هم شامل می شود برتری دارد؟

,

در این ایام دولت باید به فکر تأمین حداقل مایحتاج اقشار آسیب پذیر جامعه باشد تا از بروز مشکلات در آینده جلوگیری شود. خانواده هایی که بصورت روزمزد زندگی می کردند و بیکاری یک روز آنها بر زندگیشان و تأمین مایحتاج ضروری آنروز تأثیر می گذاشت.

,
قیمت میوه و اجناسی چون برنج و حبوبات و.... هر روز در حال افزایش، بدون کنترل و نظارت است و این درحالی است که شاهد رشد چشمگیر صادرات میوه و سایر مواد غذایی به کشورهای همسایه و خصوصاً عراق هستیم.
,
 
,
چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است، پس انتظار می رود که تمهیداتی را اندیشیده و صادرات را به حداقل برسانید.
,
 
,
در این بحران اکثرا شاهد حضور بسیج مردمی برای کمک به بحران بوده ایم و این قابل ستایش است.
,
 
,
حضور جهادی پزشکان و پرستاران را درنظر بگیریم که جهادگرانه از جان و مال خانواده خود مایه گذاشته اند و با تمام وجود برای رفع بحران کمک کنیم.
,
 
,
سال ۱۳۹۹از طرف رهبری، سال جهش تولید نامگذاری شد،انتظار از مسئولین استانی اینست که در پایان سال شاهد چشمگیر جهش تولید باشیم، و این امر محقق نخواهد شد مگر با حمایت مستقیم سازمان‌های مربوطه از تولید کنندگان، 
,
 
,
در ابتدای سال با نیم نگاهی به مدیریت ضعیف، شاهد متضرر شدن بخش عمده ای از تولید کنندگان گوشت مرغ (مرغداران) در سطح استان و حتی ورشکستگی احتمالی عده ای از این تولیدکنندگان هستیم و تبعات آن درآینده ای نه چندان دور بازار را تحت تأثیر خود قرار می دهد.
,
 
,
به عنوان مسئولین استانی حداقل در این اوضاع بحرانی آستین همت بالا بزنید وبه کمک مردم و خصوصاً اقشار آسیب‌پذیر جامعه بشتابید تا آینده ای روشن را برای استان وحتی کشور رقم به ارمغان بیاورید.
,
 
,
در پایان از نمایندگان محترم که دراین مدت متأسفانه از انظار عمومی دور شده اند تقاضا داریم در کنار استاندار محترم و مسئولین استانی و شهرستانی برای مدیریت این بحران تمام تلاش خود را انجام دهند.
,
 
,
آینده ای روشن را در کنار مسئولیت پذیری در شرایط بحران به دست آوریم. تا در نزد خداوند و خلقش سربلند باشیم.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه