اخبار داغ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان

کاهش 67 درصدی تردد جاده ای سیستان و بلوچستان در روز طبیعت

کاهش 67 درصدی تردد جاده ای سیستان و بلوچستان در روز طبیعت
ایوب کرد گفت: همزمان با روز طبیعت 59 هزار و 312 تردد در محورهای مواصلاتی استان ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش 67 درصدی تردد وسایل نقلیه را نشان می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایوب کرد، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون اظهار کرد: حجم کل ترددها از هشتم فروردین ماه همزمان با آغاز طرح فاصله گذاری اجتماعی تا 13 فروردین در محورهای مواصلاتی استان 442 هزار و 657 مورد بوده است که این آمار نسبت به شش روز قبل از اجرای طرح با 569 هزار و 871 تردد کاهش 22 درصدی تردد را در استان نشان می دهد.

وی با بیان این که طرح فاصله گذاری اجتماعی تا 20 فروردین ماه ادامه دارد گفت: شهروندان تا عادی شدن شرایط در خانه بمانند و از انجام سفرهای غیر ضروری بپرهیزند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان بیان کرد: براساس آخرین گزارش های مرکز مدیریت راه های این اداره کل، از 25 اسفندماه سال گذشته تا 13 فروردین ماه جاری یک میلیون و 671 هزار و 915 دستگاه خودرو در محورهای مواصلاتی استان تردد کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش 50 درصدی داشته است.

کرد ادامه داد: حجم تردد های ورودی به سیستان و بلوچستان در این مدت زمان 49 درصد و تردد های خروجی 55 درصد کاهش داشته است.

وی تصریح کرد: محورهای بمپور – ایرانشهر و بالعکس، زهک- مرز میلک و زابل – هیرمند به ترتیب پرتردد ترین محور های مواصلاتی استان در این مدت بوده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان بیان کرد:  80 دستگاه تردد شمار اطلاعات مربوط به تعداد تردد، سرعت و سبقت غیرمجاز و رعایت نشدن فاصله طولی وسایل نقلیه عبوری در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان را ثبت می کنند.

وی با تاکید بر تردد وسایل حمل و نقل عمومی جاده ای کالا بدون هیج گونه محدودیتی خاطر نشان کرد: سامانه های تلفنی، پیامکی و اینترنتی ۱۴۱ وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی، هواشناسی، انسداد و رخدادهای محورهای مواصلاتی را به کاربران جاده‌ اطلاع رسانی می‌کند.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه