اخبار داغ

فرماندار زنجان:

ورودی‌های زنجان به شدت کنترل می‌شود/ در تامین ماسک مورد نیاز مراکز درمانی مشکلی نداریم

ورودی‌های زنجان به شدت کنترل می‌شود/ در تامین ماسک مورد نیاز مراکز درمانی مشکلی نداریم
عسگری فرماندار زنجان در مورد کنترل ورودی‌های شهر زنجان گفت: ورود‌ها به شدت کنترل می‌شود از ورود افراد ناقل بیماری جلوگیری شده و افرادی که ناقل بیماری باشند به مراکز درمانی منتقل می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد کنترل برگشت برخی از افراد ا ز مسافرت به استان که موضوع در خانه ماندن توجه نکردند اظهار کرد: در مبادی ورودی استان این افراد به شدت کنترل می‌شوند تا ناقل بیماری نباشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه طرح کنترل ورود خودروهای غیربومی به استان زنجان همچنان ادامه دارد تصریح کرد: طرح محدودیت‌ها تا 20 فروردین ادامه خواهد داشت.

,

فرماندار زنجان با اشاره به نحوه توزیع اقلام بهداشتی در سطح استان زنجان بیان کرد: توزیع اقلام بهداشتی بدون هیچ مشکلی در سطح استان زنجان می‌شود و مواد ضدعفونی کننده اعم از ژل و الکل‌های ضدعفونی به وفور در سطح استان وجود دارد.

,

وی با تاکید براینکه هیئت‌های بزرگ مذهبی به موضوع تولید ماسک وارد شدند عنوان کرد: در تولید ماسک کمبودهایی داریم ولی اولویت ما تامین ماسک مورد نیاز مراکز درمانی است و در حال حاضر در این راستا هیچ مشکلی نداریم.

,

عسگری با اشاره به اینکه با راه اندازی واحد تولید ماسک N95 مشکل استان تقریبا برطرف شده است عنوان کرد: در حال حاضر علاوه بر تامین نیاز مراکز درمانی نیاز داروخانه‌ها تا حدی تامین می‌شود.

,

وی با تاکید براینکه یکسری از ماسک‌هایی که تولید می‌شود قابل عرضه در مراکز درمانی و بیماران کرونایی نیستند افزود: این ماسک‌ها در سطح استان توزیع می‌شود تا مردم در جلوگیری از شیوع بیماری استفاده کنند.

,

فرماندار زنجان با تاکید براینکه کمبود ماسک هم مراقبت‌های مردم را دو چندان می‌کند تا در خانه بمانند ابراز کرد: تمام تلاش خود را بکار بستیم تا کمبودها را جبران کنیم و در حال حاضر در مورد تامین دستکش٬ مواد شوینده‌ها و مواد ضدعفونی کننده‌ها هیچ مشکلی در سطح استان نداریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه