اخبار داغ

رئیس‌ کل دادگستری استان فارس خبر داد:

شناسایی ۳ شایعه‌ساز در رابطه با فرار زندانیان شیراز/ فرار از زندان‌های فارس محال است

شناسایی ۳ شایعه‌ساز در رابطه با فرار زندانیان شیراز/ فرار از زندان‌های فارس محال است
حجت الاسلام موسوی گفت: با منتشر کنندگان اخبار جعلی در فضای مجازی، با شدت برخورد می کنیم تا آرامش جامعه خدشته دار نشود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی در گفتگو با شیرازه، با بیان اینکه عده‌ای از ناآرامی زندان عادل‌آباد سوءاستفاده کرده و شایعاتی مبنی بر فرار زندانیان این مرکز منتشر کردند، انتشار شایعه در فضای مجازی را موجب عدم امنیت و آرامش در جامعه دانست و تصریح کرد: در این راستا با همه شایعه‌پراکنان در حوزه‌های مختلف پس از شناسایی، برخود قانونی می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,
رئیس‌ کل دادگستری استان فارس تأکید کرد: با افرادی که در این روزهای کرونایی سلامت مردم را به هر نحوی به خطر می‌اندازند، بدون هیچ اغماضی برخورد می‌شود.
,
 
,
وی با اعلام خبر شناسایی سه نفر از شایعه‌پراکنان در ارتباط فرار زندانیان عادل‌آباد شیراز، تأکید کرد: این افراد به زودی به مردم معرفی می‌شوند.
,

موسوی گفت: ناآرامی در زندان باوجود تجمع تعداد زیاد افراد، امری طبیعی است، اما این موضوع کنترل شد و هیچ زندانی نه‌تنها از زندان، که از بند خود نیز نتوانست خارج شود.

,

وی افزود: در 40 سال گذشته هیچ زندانی نتوانسته است از زندان‌های استان فارس فرار کند.

,

با شایعه‌پراکنان مجازی به شدت برخورد می‌کنیم

, با شایعه‌پراکنان مجازی به شدت برخورد می‌کنیم, با شایعه‌پراکنان مجازی به شدت برخورد می‌کنیم,

رئیس‌ کل دادگستری استان فارس، با اعلام اینکه تاکنون هیچ زندانی در فارس به ویروس کرونا مبتلا نشده و اقدامات قابل‌توجهی نیز برای مقابله با این بیماری انجام‌ شده است، به ارائه تسهیلات و دریافت مرخصی و عفو 7 هزار و 100 زندانی در فارس اشاره کرد و گفت: در سال گذشته پنج هزار زندانی در فارس به‌جای حکم زندان از احکام جایگزینِ حبس، استفاده کردند.

,
موسوی در ادامه به رعایت موارد پیشگیرانه از ابتلا به کرونا در زندان‌های فارس اشاره کرد و گفت: محدودیت‌هایی برای ملاقات حضوری خانواده‌های زندانیان در راستای مقابله با ویروس کرونا در نظر گرفته‌شده است و همین اقدامات سبب شده تا هیچ بیمار کرونایی در زندان‌های فارس نداشته باشیم.
,
 
,
وی هچنین به شناسایی منتشرکنندگان شایعات کرونایی اشاره و تصریح کرد: با همه شایعه‌پراکنان مجازی به شدت برخورد می‌کنیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه