اخبار داغ

داستان زینب ها ادامه دارد، دختر پیام رسان پدر؛

حاج میرزا برای حفظ نظام آرامش نداشت/تأکید بر ولایتمداری پیام همیشگی شهید سلگی

حاج میرزا برای حفظ نظام آرامش نداشت/تأکید بر ولایتمداری پیام همیشگی شهید سلگی
داستان رسالت زینب ها ادامه دارد، گویا قرار است همیشه دخترها و خواهرها پیام رسان رسالت شهدا باشند و امروز فرزند شهید سلگی مهمترین توصیه و پیام پدر خود را در یک جمله خلاصه می کند، "با ولایت باشید."
[
 
,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ دیشب باز زینبی دیگر داغدار است و باز رسالتی دیگر بر دوش زینبی دیگر گذاشته می شود، انگار قرار است همیشه زینب ها رسالت خطیر انتقال پیام شهدا را ادامه دهند، مسیر از کربلا تا قیامت است...

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

روزی حضرت زینب(س) در صحرای کربلا، در شام و در کوفه میان هله هله شامیان خطبه ها خواند و یزیدیان چشم تنگ را رسوا ساخت و پیام رسان عاشورا برای جهانیان شد و روزی دیگر زینب حاج قاسم پرچم دار عدالت خواهی پدر شهید خود در عمق دل ها می شود و امروز زینب سلگی فرزند سردار شهید حاج میرزامحمد سلگی از پیام ها و توصیه های پدر خود حرف ها به میان می آورد.

,

«زینب سلگی» فرزند شهید سلگی در باره شخصیت پدر شهید خود گفت: پدر من مهربان، با گذشت و مهمان نواز بود و درب خانه اش را به روی همه می گشود.

,

وی اظهار کرد: پدر شهید من برای انقلاب بسیار زحمت کشید و از لحظه ای که به یاد دارم هیچ گاه برای حفظ نظام آرامش نداشت.

,

فرزند شهید سلگی در درد و دلی با پدر خود عنوان کرد: بابا! من زینب توام، من نیز همچون زینب شهید سلیمانی راهت را ادامه می دهم، ای پدرم عزیزم.

,

زینب سلگی با اشاره به توصیه همیشگی حاج میرزا به اهل خانه و همگان، افزود: توصیه و تأکید همیشگی شهید سلگی این بود که با ولایت باشید، ما هم طبق توصیه اش، راهش را ادامه می دهیم، جانمان فدای رهبر.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه