اخبار داغ

برای دومین بار؛

سنگ های عظیم الجثه ای که به سمت شهر سوق سقوط می کنند+ تصاویر

سنگ های عظیم الجثه ای که به سمت شهر سوق سقوط می کنند+ تصاویر
شهر سوق در معضر خطر سنگ های بزرگی قرار دارد که هر ساله از کوه های اطراف آن به سمت این شهر سقوط می کنند، و روز گذشته همچون سال قبل شاهد ریزش و سقوط سنگ بزرگی به این شهر بودیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  صبح زاگرس؛ کوه ها  برای همیشه پایدار نیستند و  تمام کوه ها و بلندی ها،صرف نظر از عظمتشان سرانجام توسط نیروهایی که در خارج از زمین عمل می کنند از پا در می آیند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

برخی از این نیروها و فعل و انفعالات دینامیکی است که موجب هوازدگی آن ها می شود و برخی دیگر نیز به دلایلی خارجی از جمله صاعقه و موارد مشابه صورت می گیرد.

,

شهر سوق یکی از شهرهای استان کهگیلویه و بویر احمد است که یک طرف آن را کوه های بزرگی احاطه کرده است که به نوعی به زیبایی این شهر افزود.

,

اما پس از گلایه یکی از شهروندان این شهر مبنی بر مسدود شدن جاده پارک جنگلی این شهر به محل جاده رفته و صحنه های عجیبی در این جاده مشاهده شد.

,

سنگ های عظیمی که بر اثر صاعقه از کوهستان جداشده و از ارتفاعات به پایین جاده افتاده و بخش قابل توجهی از این جاده را مسدود کردند. ارتفاع برخی از این تخته سنگ ها به دومتر و طول برخی نیز نزدیک به چهار متر است.

,

اما نکته اصلی و مهم اینجاست که خطر زیادی در مورد این سنگ های بزرگ و عظیم در این قسمت از شهر سوق وجود دارد. در سال گذشته نیز یک سنگ بسیار بزرگ پس از جداشدن از کوه به پایین آن پرتاب شد و در میانه راه متوقف شد و اگر متوقف نمی شد احتمال تخریب چند خانه مسکونی در دامنه کوه و خطر جانی برای ساکنان حتمی بود.

,

در حادثه اخیر نیز یکی از سنگ ها پس از عبور از تیر های چراغ برق به پایین کوه افتاده و موجب تخریب دیوار حیاط یکی از خانه های اهالی شهر شده که باعث هراس مردم از این شرایط شده است. خوشبختانه خسارت جاده در این حادثه بوجود نیامده است.

, .,

حال با توجه به احتمال بالای خطر در این قسمت شهر سوق و ترک های بزرگی که در کوه وجود دارد لزوم ورود مسئولین بخش و حتی شهرستانی به این موضوع بیش از پیش احساس می شود چرا که اگر این سنگ های عظیم به دامنه کوه برسند جان اهالی شهر را حتما به خطر می اندازند.

,

 

,

در ادامه تصاویر تکمیلی آمده است؛

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه