اخبار داغ

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

کمک بسیج به کشف احتکار ماسک و دستکش در زنجان

کمک بسیج به کشف احتکار ماسک و دستکش در زنجان
ابوالفضل طهماسبی، جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: فعالیت بسیج در زمینه احتکار و کشفیات ماسک و دستکش و مواد ضد عفونی کننده نتایج مطلوبی داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ابوالفضل طهماسبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: پایگاه‌ها بسیج استان زنجان اطلاع رسانی لازم را برای شرکت مردم در پویش در خانه بمانیم انجام می‌دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه به منظور تامین مواد ضدعفونی کننده برای گروه‌های جهادی از ظرفیت خیرین استفاده شده است، افزود: توزیع بسته‌های بهداشتی در مناطق محروم استان زنجان به همت گروه‌های جهادی انجام می‌شود.
,
 
,
این مسئول خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی در دورترین مناطق استان حضور یافته و خدمات‌رسانی کرده و نسبت به غربالگری افراد نیز اقدام می‌کنند.
,
 
,
جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: در زمینه غربالگری پیشرفت‌های خوبی حاصل شده است و در برخی شهرستان‌ها به صورت 100 درصدی غربالگری انجام شده است اما در شهر زنجان هنوز این امر 100 درصد محقق نشده است.
,
 
,
طهماسبی افزود: راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک با همکاری فنی و حرفه‌ای استان زنجان موجب شده تا در این زمینه بسیاری از مشکلات حل شده است.
,
 
,
وی با بیان اینکه بسیج اصناف استان نیز نظارت های لازم را بر تعطیلی اصناف دارد، خاطرنشان کرد: دانشجویان بسیجی نیز در فضای مجازی تولید محتوا کرده و نسبت به آگاه سازی مردم اقدام می کنند.
,
 
,
این مسئول افزود: دوخت لباس برای کادر درمانی بیمارستان‌ها آغاز شده است و در کارگاه‌ها ادامه دارد.
,
 
,
جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به فعالیت بسیج در زمینه احتکار و کشفیات ماسک و دستکش، گفت: این کشفیات تحویل مراکز درمانی شد تا آنها تصمیم‌گیری کنند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه