اخبار داغ

تهیه کننده سریال «نون خ»:

فصل جدید سریال « نون خ» از نیمه شعبان به روی آنتن می‌رود

فصل جدید سریال « نون خ» از نیمه شعبان به روی آنتن می‌رود
مهدی فرجی، تهیه کننده سریال «نون خ» گفت: فصل جدید سریال «نون خ» از شب نیمه شعبان به روی آنتن شبکه یک می رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز  مهدی فرجی با اشاره به پخش زودهنگام فصل دوم این سریال قبل از ماه مبارک رمضان اظهار داشت: مراحل مربوط به فیلم برداری فصل جدید این سریال به پایان رسیده و بر اساس سیاست‌های جدید سازمان صدا و سیما، این سریال برای ۲۰ فروردین ماه همزمان با شب نیمه شعبان روی آنتن می‌رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,

وی با اشاره به پخش زودهنگام سریال افزود: پیش از این اعلام شده بود بخش دوم «نون خ» در ایام ماه مبارک رمضان ۹۹ پخش می‌شود، اما به دلیل برخی تغییرات در اولویت‌ها و سیاست‌های سازمان صدا و سیما برای ایجاد شرایط جذاب‌تر مقرر شد این سریال قبل از ماه مبارک رمضان پخش شود.

,

تهیه کننده سریال «نون خ» بیان داشت: اهمیت ایجاد اوقات پرنشاط و بهتر برای خانواده‌ها در دوران اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی اصلی‌ترین دلیل سیاست‌گذاری جدید برای پخش زودهنگام این سریال است که از شب نیمه شعبان آغاز و تا ماه مبارک رمضان ادامه می‌یابد.

,

فرجی ضمن اشاره به استقبال بسیار خوب مخاطبان از فصل نخست این سریال تصریح کرد: بخش دوم سریال به مسائل مرتبط با خانواده «نورالدین» می‌پردازد که با اتفاقات جدیدی که برای خانواده وی و اهالی محل روی می‌دهد قطعاً مخاطبان را با خود همراه می‌کند.

,

وی ادامه داد: داستان این بخش کاملاً به صورت سریالی و دنباله دار نوشته شده که در عین حال که رویکرد اجتماعی برای همه هموطنان داریم، به موضوع و مسائل مرتبط با مناطق کردنشین کشورمان مثل کرمانشاه و کردستان بیشتر توجه داشته باشیم.

,

, ,

تهیه کننده فصل جدید سریال «نون خ» گفت: در بخش دوم سریال سعی شده قصه به گونه‌ای پیش برود که تمام هموطنان در سراسر ایران با آن ارتباط برقرار کرده و سریال را دنبال کنند که امیدواریم این تصمیم‌گیری رضایت مندی مردم را در پی داشته باشد.

,

فرجی با اشاره به تعداد قسمت‌های بخش دوم سریال «نون خ» بیان داشت: بر اساس سیاست‌های جدیدی که قبلاً به آنها اشاره شد بخش دوم در ۱۷ قسمت تهیه شده که فیلمبرداری تمامی قسمت‌ها انجام شده و بخش عمده‌ای از فصل دوم هم تدوین شده و آماده پخش است.

,

وی تصریح کرد: در فصل جدید سریال علاوه بر بازیگران فصل نخست، میرطاهر مظلومی، مجید یاسر، شقایق دهقان و حمید لولایی نیز به نقش آفرینی کرده‌اند.

,

تهیه کننده سریال «نون خ» همچنین درباره هماهنگی فیلم‌نامه با آنچه در نهایت پخش می‌شود تاکید کرد: به طور کلی تغییر خاصی در مرحله اجرا نسبت به فیلم‌نامه نداشتیم و آنچه که نوشته شده ۹۸ درصد چیزی است که روی کاغذ به عنوان فیلمنامه به نگارش درآمده بود و در مرحله اجرا فیلمبرداری شد.

,

فرجی ادامه داد: معتقدیم تفاوت آنچه می‌بینیم با فیلمنامه حداکثر ۲ درصد است و به جز برخی تکیه کلام‌ها که طبیعتاً در صحنه اضافه می‌شود، هیچ تغییر خاصی در فیلم‌نامه اعمال نشده است و کارگردان سریال از ابتدا تنگاتنگ همراه فیلم‌نامه حرکت کرده است و به نظر می‌رسد خروجی کار همانی بوده که به تأیید ایشان هم رسیده است بنابراین در مرحله فیلم‌برداری تغییری نداشتیم.

,

وی با اشاره به اثرگذاری ویروس کرونا در مراحل تهیه و ضبط سریال تصریح کرد: طبیعتاً ماجرای شیوع بیماری کرونا تأثیر در همه فعالیت‌های کشور از جمله فعالیت‌های هنری داشته و سریال «نون خ» نیز از آن مستثنی نبوده است، تا جایی که برای یک دوره موقتاً کار تعطیل شد و قرار بود ادامه کار بعد فیلمبرداری شود تا در ماه مبارک کار کاملی داشته باشیم، اما همان طور که اشاره شد با تغییر سیاست‌های سازمان صدا و سیما در شرایط فعلی، تصمیم‌گرفتیم بخش دوم در ۱۷ قسمت زودتر از موعد قبلی پخش شود.

,

تهیه کننده سریال «نون خ» درباره بخشی‌هایی از کار که هنوز به مرحله فیلمبرداری نرسیده است نیز گفت: بخش باقیمانده در قالب یک سریال جدید با تغییراتی که خواهیم داد برای زمان دیگری فیلمبرداری شده و روی آنتن می‌رود.

,

فرجی در پایان خاطرنشان کرد: به طور کلی این سریال با رویکرد اجتماعی تولید شده است و طبیعتاً چون یک سریال اجتماعی تولید کرده‌ایم به مسائل روز مثل اشتغال، تورم و موضوعات فرهنگی اجتماعی می‌پردازیم تا مردم بهتر با آن ارتباط برقرار کنند.

,

انتهای پیام/

,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه