اخبار داغ

معاون هماهنگ کننده سپاه الغدیر استان یزد خبر داد

تهیه و توزیع بیش از 5 هزار بسته کمک معیشتی توسط سپاه یزد

تهیه و توزیع بیش از 5 هزار بسته کمک معیشتی توسط سپاه یزد
نوری زاده گفت: یکی از تبعات کرونا تحمیل فشار بر اقشار آسیب پذیر جامعه است. این افراد توسط پایگاه های مقاومت بسیج احصا شده اند و به منظور کمک به آنها تا کنون افزون بر پنج هزار بسته تهیه و توزیع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی نوری زاده معاون هماهنگ کننده سپاه الغدیر استان یزد در مصاحبه با خبرنگار یزد رسا عنوان کرد: یکی از وظایف ذاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از تهاجمات فرهنگی و سوق دادن  جامعه به سمت سبک زندگی ایرانی اسلامی می‌باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزد رسا,

نوری زاده ابراز داشت: یکی از کارگروه های 9گانه قرارگاه زیستی مقابله با کرونای سپاه الغدیر استان یزد کارگروه اجتماعی است که وظیفه مقابله با آسیب های اجتماعی ناشی از کرونا را بر عهده دارد.

,

 وی ادامه داد: در زمان شیوع کرونا با توجه به ابلاغ قرارگاه زیستی سپاه الغدیر و تغییر موقت در سبک زندگی و شرایط خاصی که ایجاد شده از جمله استرس و اضطراب ناشی از شیوع بیماری، مشکلات مالی و خانوادگی، اوقات فراغت فراوان، سپاه الغدیر برای پیشگیری و کاهش این آسیب ها برنامه ریزی کرده و اقدامات بسیاری داشته است.

,

این مقام مسئول گفت: بر همین اساس هیئت های اندیشه ورز سپاه تشکیل شده و نسبت به احصا مشکلات موجود در این شرایط اقدام کرد و با استفاده از کارشناسان در زمینه های اجتماعی و روانشناسی نسبت به تولید محتوا برای کاهش آسیب های اجتماعی اقدام و از طریق فضای مجازی نسبت به انتشار آن اقدام کرد.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه الغدیر استان یزد تصریح کرد: یکی از تبعات کرونا  تحمیل فشار بر اقشار آسیب پذیر جامعه، مشاغل مختلف و کارگران روزمزد بوده است. این افراد توسط پایگاه های مقاومت بسیج احصا شده اند و به منظور کمک به آنها تا کنون افزون بر پنج هزار بسته معیشتی توسط بسیج و سپاه یزد تهیه و توسط پایگاه های مقاومت بسیج توزیع شده است.

,

وی تاکید کرد: در ادامه برای آمادگی بعد از ریشه کنی کرونا نیز برنامه ریزی شده و انشاالله این فعالیت ها همچنان تداوم خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه