اخبار داغ

پیشنهاد مدیر مسئول روزنامه شرق برای چاپ روزنامه ها در روزهای کرونایی؛

روزنامه ها را می توان ضدعفونی کرد و با این روش مانع انتقال کرونا شد

روزنامه ها را می توان ضدعفونی کرد و با این روش مانع انتقال کرونا شد
مهدی رحمانیان گفت: می توان مدل توزیع روزنامه ها را اصلاح کرد، مثلا توزیع دکه ای آن را به توزیع اشتراکی تبدیل کرد و سیستم پیشگیری و ضدعفونی را در دستور کار قرار داد و یا از طریق سوپر مارکت ها می توان آن را توزیع کرد.
[

مهدی رحمانیان مدیر مسئول روزنامه شرق در خصوص تعطیلی چند روزه روزنامه ها در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گفت: به نظر من منتشر نشدن روزنامه ها اشتباه است، چون آفت کرونا در تمام دنیا پخش شده است و برخی از کشورها وضع خیلی بدتری نسبت به ما دارند اما هنوز هم روزنامه هایشان چاپ می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: روزنامه ها رسانه های شناسنامه‌دار و مورد وثوق مردم هستند و مردم می توانند خبرهای درست و صحیح را از طریق روزنامه ها به دست بیاورند، روزنامه ها یکی از کانال های معتبر خبری هستند، با تعطیل کردن روزنامه ها چند آفت به وجود می آید و یکی این است که مانع اطلاع رسانی صحیح می شود و دولت با این کار دست خودش را می بندد.

,

مدیر مسئول روزنامه شرق اظهار داشت: درست است که صنایع دیگر هم با توجه به این تعطیلی آسیب دیده اند اما صنعت روزنامه آسیب جدی تری خواهد دید و به این راحتی نمی توان آن را درست کرد؛ فکر می کنم که باید روزنامه ها باشند تا مردم بتوانند اطلاعاتی که لازم دارند را از یک کانال مورد اعتماد دریافت کنند و به نظر من یکی از کانال های مهم و جدی همین روزنامه ها هستند.

,

وی در پیشنهادی برای چاپ روزنامه ها با شرایطی که مانع شیوع ویروس کرونا شود گفت: می توان مدل توزیع روزنامه ها را اصلاح کرد، مثلا توزیع دکه ای آن را به توزیع اشتراکی تبدیل کرد و سیستم پیشگیری و ضدعفونی را در دستور کار قرار داد و یا از طریق سوپر مارکت ها می توان آن را توزیع کرد؛ مردم همانطور که مایحتاج زندگیشان را از سوپرمارکت ها تهیه می کنند می توانند روزنامه را هم از همان طریق بخرند و هیچ مشکلی هم پیش نیاید و روزنامه هم جزء سبد کالای روزانه زندگی مردم شود.

,

مهدی رحمانیان در پایان گفت: روش های توزیع روزنامه را می شود اصلاح کرد اما عدم چاپ روزنامه پاک کردن صورت مساله است و اینگونه مساله حل نمی شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه