اخبار داغ

در پی تصمیم دولت برای فعالیت حضوری یک سوم کارمندان بررسی شد؛

یک بام و دو هوای تصمیمات کرونایی مسئولان مشهد/ گلایه کارمندان از بازگشایی ادارات و تعطیلی ناوگان حمل‌ونقل عمومی

یک بام و دو هوای تصمیمات کرونایی مسئولان مشهد/ گلایه کارمندان از بازگشایی ادارات و تعطیلی ناوگان حمل‌ونقل عمومی
یک سوم کارمندان موظف به حضور در محل کار خود شده‌اند و از طرف دیگر تعطیلی حمل و نقل عمومی در مشهد تمدید شده است؛ این مسئله گلایه بسیاری از کارمندان را به دنبال داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، بر اساس تصمیم دولت یک سوم کارمندان در ادارات، بانک‌ها و بیمه‌ها موظف به حضور در محل کار خود شده‌اند و همچنین برخی از شرکت‌های خصوصی نیز از امروز 16 فروردین تمامی کارکنان خود را جهت حضور در محل کار فراخوانده‌اند. قطعاً جابه‌جایی این حجم از افراد نیازمند فعالیت ناوگان حمل‌ونقل عمومی یا ایجاد سرویس‌های رفت و بازگشت برای این افراد با رعایت دستورالعمل‌های خاص بهداشتی است زیرا بسیاری از افرادی که موظف به حضور در محل کار شده‌اند فاقد خودروی شخصی هستند و هزینه استفاده از تاکسی نیز برای آن‌ها مقرون‌به‌صرفه نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

, ,

با این وجود صبح امروز مجتبی بهاروند، رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد، از تمدید تعطیلی ناوگان حمل‌ونقل عمومی مشهد خبر داد.

, .,

وی افزود: بر این اساس، تعطیلی قطار شهری و ناوگان اتوبوسرانی تا 23 فروردین و از 23 فروردین تا پایان این ماه نیز در صورت اعلام شهردار، مصوب شد.

, .,

علاوه بر این در نظرسنجی که از مخاطبان یکی از کانال‌های تلگرامی پرمخاطب مشهدی در خصوص حل مشکل رفت‌وآمد کارمندان انجام شد، ۷۷درصد بهترین راه‌حل را ادامه تعطیلی ادارات و دورکاری دانستند اما با این وجود امروز هزاران کارمند مشهدی علی‌رغم هشدارهای فراوان وزارت بهداشت در خصوص قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در کشور، موظف به حضور در محل کار خود شده‌اند!

,

, ,

در همین خصوص مجید بخت‌آزما، سخنگو معاونت حمل‌ونقل شهرداری مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: تمدید تعطیلی ناوگان حمل‌ونقل عمومی مشهد تا 23 فروردین ماه جهت قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا گرفته شده است و با توجه به شرایط حساس مشهد چاره‌ای جز تعطیلی ناوگان حمل‌ونقل نداشتیم.

,

وی افزود: یکی از اصلی‌ترین راه‌های مقابله با ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال این ویروس، جلوگیری از تجمع افراد در محیط‌های بسته مانند اتوبوس، مترو، باشگاه‌های ورزشی، مدارس و ... است و این تصمیم در جهت حفظ سلامت مردم گرفته شده است.

,

بخت‌آزما خاطر نشان کرد: تعطیلی قطار شهری و ناوگان اتوبوسرانی تا 23 فروردین تصویب شده است و ادامه تعطیلی ناوگان حمل‌ونقل عمومی مشهد تا پایان فروردین ماه بستگی به شرایط کرونا در مشهد و تصمیم مسئولان امر دارد.

,

حال سؤال اینجاست که چرا دولت پیش از گرفتن تصمیم فعالیت مجدد یک سوم کارمندان به صورت حضوری، تدابیر لازم جهت حمل‌ونقل این افراد با حفظ دستورالعمل‌های خاص بهداشتی نگرفته است تا بسیاری از کارمندان که گاهی حقوق آن‌ها کفاف مخارج ماهیانه آن‌ها را نمی‌دهد، مجبور به پرداخت هزینه‌های سرسام‌آور تاکسی‌های اینترنتی و امثال آن نشوند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه