اخبار داغ

معاون استاندار کرمانشاه مطرح کرد؛

لزوم فراهم شدن زیرساخت‌های خدمات تولیدی و اقتصادی برای جهش تولید

لزوم فراهم شدن زیرساخت‌های خدمات تولیدی و اقتصادی برای جهش تولید
مهرداد سالاری گفت: برای جهش تولید باید زیرساخت‌های خدمات تولیدی و اقتصادی را فراهم کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، مهرداد سالاری امروز شنبه در اولین جلسه ستاد جهش تولید با حضور اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی و شورای برنامه ریزی و توسعه که در استانداری برگزار شد اظهار داشت: افسار شعاری را برای توسعه پیش رو داریم اما اقداماتی که در مورد تحقق این شعار است با یکسری دستورالعمل‌های تکراری مواجه است.

معاون امور عمرانی استاندار کرمانشاه افزود: همیشه همزمان با شروع سال پروژه‌هایی را تعریف می‌کنیم که با یک برنامه ریزی غلط در نهایت آخر سال پروژه‌ها را زخمی و نیمه تمام رها می‌کنیم.

این مسئول خاطر نشان کرد: باید تمام هدف و برنامه ریزی ها بر اساس شعار سال شکل بگیرد اما می‌بینیم برنامه‌ها زمانی که به شورای برنامه‌ریزی شهرستان‌ها می‌رود، برنامه شهرستانها غالب و از شعار سال فاصله می‌گیریم.

سالاری گفت: در برنامه‌ریزی‌ها می‌بینیم دوباره یکسری پروژه‌های نیمه‌تمام در دستور کار آورده شده که برای به ثمر نشستن آنها نمی‌توان اقدامات قاطع انجام داد.

وی ادامه داد: جهش تعریف خاصی دارد که به یک زبان مشترک نیاز دارد که بر مبنای آن پیش برویم.

معاون امور عمرانی استاندار کرمانشاه افزود: برای جهش تولید باید زیرساخت‌های خدمات تولیدی و اقتصادی را فراهم کنیم و آن دسته از ضوابطی را که در این راستا دست و پاگیر هستند حذف کنیم.

سالاری خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم در سال جهش تولید اعتبارات را در حوزه‌های مختلف به سمت آن دسته از پروژه‌هایی که امکان جهش در آنها هست سوق دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه