اخبار داغ

فرماندار کاشمر خبر داد؛

افزایش تعداد بیماران کرونایی بستری در کاشمر در چند روز اخیر

افزایش تعداد بیماران کرونایی بستری در کاشمر در چند روز اخیر
مسلم ساقی از افزایش بیماران کرونایی بستری در بیمارستان کاشمر خبر داد و گفت: همه تدابیر، تمهیدات و اقدامات که بعضاً سخت گیرانه نیز هستند ۲۰ درصد تاثیر گذار است و در خانه ماندن مردم ۸۰ درصد در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا تاثیر گذار خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ مسلم ساقی، فرماندار کاشمر ظهر امروز با صدور اطلاعیه ای از مردم خواست تا همچنان در خانه بمانند و اظهار داشت: مستحضرید که چند روز از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا می گذرد و هنوز با بازگشت مسافرانی که متاسفانه توصیه ها را جدی نگرفتند، حداقل دو هفته دیگر دوره کمون این ویروس یعنی تا پایان فروردین ماه زمان می برد که علائم آن عیان شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, .,

وی با بیان اینکه عقل سلیم حکم می کند که نباید با شتابزدگی تصمیماتی اتخاذ کنیم که آثار و اهداف طرح مهم فاصله گذاری مخدوش شود، خاطرنشان کرد: نیک می دانیم که همه اقشار مردم و خانواده ها بویژه اصناف بزرگوار، کارگران زحمت کش و قشر کم درآمد شرایط سختی را سپری می کنند.

,

فرماندار کاشمر ادامه داد: اما به دلیل ضرورت و اهمیت « در خانه ماندن » بایستی همچنان در خانه بمانند تا زمان فائق شدن به این ویروس مخرب به فضل خداوند، عنایت ائمه اطهار و تدابیر و تمهیدات اتخاذ شده و تلاش شبانه روزی همه محققان و پژوهشگران و زحمات کادر درمانی ایثارگر در آینده نزدیک اتفاق بیافتد.

, .,

وی با تاکید بر اینکه متاسفانه در چند روز اخیر تعداد بستری بیماران با علائم کرونا در بیمارستان شهید مدرس افزایش پیدا کرده است، تصریح کرد: چنانچه مردم فهیم در ایام تعطیلات نوروز و به ویژه روز طبیعت همکاری لازم را نداشتند وضعیت بحرانی می شد.

, .,

ساقی همچنین در ادامه اذعان کرد: مردم بزرگوار و شریف؛ به نظر حقیر همه تدابیر، تمهیدات و اقدامات که بعضاً سخت گیرانه نیز می باشد ۲۰ درصد تاثیر گذار است و در خانه ماندن مردم ۸۰ درصد در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا تاثیر گذار خواهد بود.

, .,

وی با بیان اینکه با توجه به مصوبات ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا، طرح فاصله گذاری اجتماعی حداقل تا  بیستم فروردین ادامه خواهد داشت و تصمیمات بعدی از طریق رسانه های گروهی اعلام خواهد شد، عنوان کرد: از مردم فهیم و شریف مردم شهرستان خاضعانه درخواست داریم ضمن در خانه ماندن خود، همه مردم را تشویق و ترغیب کنند تا بیش از پیش این مهم محقق شود.

, .,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه