اخبار داغ

مدیرعامل شهرک های صنعتی استان همدان:

تولیدکنندگان با رعایت پروتکل بهداشتی مشغول به کار می شوند

تولیدکنندگان با رعایت پروتکل بهداشتی مشغول به کار می شوند
محمدرضا بادامی با بیان اینکه با هماهنگی سپاه انصارالحسین (ع) و مجموعه بسیج کارگری عملیات بیولوژیکی را امروز انجام دادیم، گفت: ضدعفونی واحد های تولیدی امروز و فردا انجام می شود و تولید کنندگان با رعایت پروتکل بهداشتی مشغول به کار می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد رضا بادامی، مدیرعامل شهرک های صنعتی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه عملیات بیولوژیکی در دومرحله طی امروز و فردا انجام می شود، اظهار کرد: عملیات امروز با حضور نماینده ولی فقیه، فرمانده سپاه، فرماندار و دیگر مدیران استان شروع و قرار است مرحله دوم عملیات فردا انجام شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان؛,

وی با اشاره به اینکه در ایام تعطیلات واحدهای تولیدی مرتبط با مواد غذایی، محصولات بهداشتی و مواد شوینده و ضد عفونی کننده مشغول به فعالیت بودند، افزود: این واحدها که مایحتاج ضروری مردم را تولید می کردند به صورت 2 شیفته فعالیت و تعطیلی نداشتند.

,

مدیرعامل شهرک های صنعتی استان همدان با بیان اینکه برخی از واحدها امروز به کار خود ادامه می دهند، عنوان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا واحد های تولیدی دیگر که استراتژیک نبودند به خاطر رعایت مسائل بهداشتی تعطیل بودند.

,

بادامی ادامه داد: در راستای ضد عفونی کردن محیط کار و همچنین غربالگری کارگران با هماهنگی سپاه انصارالحسین(ع) استان و مجموعه بسیج کارگری تصمیم گرفتیم عملیات بیولوژیکی در این مرکز انجام دهیم.

,

وی با اشاره به اینکه امروز معابر شهرک های صنعتی ضد عفونی شد، گفت: ضدعفونی واحدهای تولیدی امروز و فردا انجام می شود و تولیدکنندگان با رعایت پروتکل بهداشتی مشغول به کار می شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه