اخبار داغ

معاون بهزیستی خراسان رضوی:

نگرانی در خصوص شیوع کرونا در مراکز بهزیستی خراسان رضوی وجود ندارد

نگرانی در خصوص شیوع کرونا در مراکز بهزیستی خراسان رضوی وجود ندارد
مسعود فیروزی گفت: 3 مورد فرد مشکوک به کرونا در مراکز شبانه‌روزی بهزیستی خراسان رضوی شناسایی شده‌اند اما جای هیچ‌گونه نگرانی در خصوص شیوع ویروس کرونا در مراکز بهزیستی وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود فیروزی، معاون توان‌بخشی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی در گفت‌وگو با صبح توس اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا در خراسان رضوی، در حال حاضر تنها مراکز شبانه‌روزی نگهداری معلولان و سالمندان بهزیستی با رعایت کامل نکات بهداشتی و موازین پیشگیرانه از انتقال ویروس کرونا در حال فعالیت هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: به دلیل شرایط ایجاد شده، پذیرش افراد جدید در آسایشگاه‌های شبانه‌روزی بهزیستی و مرخصی افراد معلول و سالمند ممنوع شده است و تنها افراد در شرایط خاص و با حکم دادستانی در آسایشگاه‌ها پذیرش می‌شوند که در این حالت نیز افراد پیش از ورود قرنطینه می‌شوند تا سلامت آن‌ها تائید شود.

,

فیروزی از حضور بیش از 6 هزار معلول و سالمند در 90 مرکز شبانه‌روزی بهزیستی خراسان رضوی خبر داد و تصریح کرد: تمام مراکز بهزیستی در طول روز 4 مرتبه ضدعفونی و گندزدایی می‌شوند و خوشبختانه تا کنون موفق شده‌ایم از ورود این ویروس به مراکز بهزیستی جلوگیری کنیم و شرایط تحت کنترل است.

,

معاون توان‌بخشی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی ادامه داد: تا کنون بودجه‌های قابل توجهی به ازای هر معلول جهت کنترل و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به مراکز نگهداری معلولان پرداخت شده است تا همان‌طور که تا کنون وضعیت تحت کنترل بوده است، از این به بعد نیز تحت کنترل باشد.

,

وی از وجود 3 مورد فرد مشکوک به کرونا در مراکز شبانه‌روزی بهزیستی خراسان رضوی خبر داد و گفت: جواب تست کرونا این افراد هنوز اعلام نشده است اما جای هیچ‌گونه نگرانی در خصوص شیوع ویروس کرونا در مراکز بهزیستی وجود ندارد.

,

فیروزی بیان کرد: در حال حاضر به صورت روزانه در مراکز نگهداری بهزیستی خراسان رضوی به حدود 3 هزار ماسک و پنج هزار جفت دستکش لاتکسی و نایلونی نیاز داریم که گاهی در تأمین این میزان اقلام بهداشتی با کمبودهایی مواجه می‌شویم که از همین‌جا از تمام خیران و تولیدکنندگان ماسک و دستکشی که علاقه دارند تا ما را در جهت حفظ جان معلولان و سالمندان حمایت کنند، دعوت می‌کنم تا با مراجعه به اداره کل بهزیستی خراسان رضوی کمک‌های خیرخواهانشان را اهدا کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه