اخبار داغ

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم:

دولت از دخالت بی مورد در اقتصاد خودداری کند/ضرورت تقویت دیپلماسی اقتصادی

دولت از دخالت بی مورد در اقتصاد خودداری کند/ضرورت تقویت دیپلماسی اقتصادی
منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم گفت: برای رونق تولید لازم است از صدور مجوزهای دست و پا گیر خودداری شود و دولت هم نباید در امور اقتصادی دخالت‌های بی مورد داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مهر، عزت الله اکبری تالارپشتی، منتخب مردمتهران در مجلس یازدهم درباره اولویت‌های مجلس یازدهم، گفت: مطالبه اصلی مردم رفع مشکلات معیشتی و ساماندهی اقتصاد کشور است که این مساله مستلزم آن است که صنعت و تولید متحول شود و در فضای کسب و کار کشور هم تحولات اساسی ایجاد شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: برای رونق تولید لازم است از صدور مجوزهای دست و پا گیر خودداری شود و دولت هم نباید در امور اقتصادی دخالت‌های بی مورد داشته باشد.

,

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم بیان کرد: باید در سال ۹۹ از بخش خصوصی استفاده حداکثری شود و هر چه بیشتر دولت از امور اقتصادی کنار بکشد بهتر است چرا که دخالت دولت در امور اقتصادی هیچ سودی ندارد.

,

اکبری تالارپشتی تصریح کرد: همانطور که مردم در فضای سیاسی مشارکت می‌کنند، لازم است در امور اقتصاد و تولید هم از مردم استفاده حداکثری شود و آنان بتوانند در این امور هم ورود کنند.

,

وی با بیان اینکه دیپلماسی پارلمانی و اقتصادی باید تقویت شود، اظهار داشت: متاسفانه دولت صرفاً دیپلماسی سیاسی را سرلوحه خود قرار داده است در حالی که باید دیپلماسی اقتصادی را هم مورد توجه قرار دهد.

,

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم با بیان اینکه بی برنامگی‌های دولت باعث مشکلات اقتصادی شده است، گفت: تحریم‌ها هیچ گونه تاثیری در مشکلات اقتصادی کشور نداشته است و بعضاً خود تحریمی‌ها باعث مشکلات کشور شده و ما به جای آنکه دنبال غربی‌ها برویم، باید بر ظرفیت‌های اقتصادی خودمان تکیه کنیم.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه