اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کرمانشاه خبر داد

خدمت‌رسانی فرهنگیان بسیجی کرمانشاهی در مقابله با کرونا با ۵۰ تیم

خدمت‌رسانی فرهنگیان بسیجی کرمانشاهی در مقابله با کرونا با ۵۰ تیم
قره تپه از خدمت‌رسانی فرهنگیان بسیجی کرمانشاهی در مقابله با کرونا با ۵۰ تیم در این استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا صلاح الدین قره تپه در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: مقام معظم رهبری در اهمیت قشر فرهنگیان فرمودند، در واقع پایه ریز تمدن نوین اسلامی شما هستید، این فرموده نشان از نقش مهم و تأثیر گذاری معلم در جامعه ما دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمانشاه افزود: فرهنگیان بسیجی استان نیز همچون دیگر اقشار در مقابله با ویروس کرونا نقش بی بدلیلی را ایفا می‌کنند و با شور و اشتیاق تلاش جهادی انجام می‌دهند تا چراغ علم را روشن نگه دارند.

,

وی بیان داشت: فرهنگیان در این ایام با فعالیت در پیام رسان های مختلف، آموزش دانش آموزان را به پیش می‌برند و این نشان از جهادی و بسیجی بودن معلمان است زیرا که بسیجی فقط به معنای داشتن پرونده بسیجی نیست و اگر یک حرکت بسیجی و انقلابی انجام شود آن فرد بسیجی محسوب می‌شود.

,

قره تپه خاطرنشان کرد: نقش بی بدلیلی که فرهنگیان در بحث روشنگری و آگاه سازی در جامعه دارد قابل ستایش است و در این راستا بسیج فرهنگیان از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

,

این مسئول عنوان کرد: بسیج فرهنگیان با همکاری آموزش و پرورش فعالیت‌های خوبی را در سطح شهرستان‌ها انجام می‌دهد.

,

فعالیت ۴ کانون بسیج فرهنگیان در شهر کرمانشاه

, فعالیت ۴ کانون بسیج فرهنگیان در شهر کرمانشاه,

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمانشاه ادامه داد: چهار کانون بسیج فرهنگیان در سطح شهر کرمانشاه فعالیت می‌کنند و در هر شهرستان نیز یک کانون بسیج فرهنگیان فعالیت دارد.

,

این مسئول افزود: این کانون‌ها با همکاری اداره آموزش و پرورش کارهای خوبی را در این ایام انجام داده است، ارسال پیامک‌های بهداشتی و آگاه سازی برای فرهنگیان در سطح استان و تشکیل قرارگاه فضای مجازی در شهرستان کنگاور توسط کانون بسیج این شهرستان صورت گرفته است.

,

وی در ادامه گفت: پوسترهایی در جهت آگاه سازی مردم از ویروس کرونا فرهنگیان بسیجی و هنرمند تهیه و در فضای مجازی منتشر شده است و تأثیر خوبی در جامعه نسبت به شناخت مردم از ویروس کرونا داشته است.

,

قره تپه بیان داشت: علاوه بر ضدعفونی و گندزدایی مدارس و فضاهای آموزشی توسط فرهنگیان، بخش‌هایی از سایر ادارات و نهادهای شهرستان‌ها توسط فرهنگیان گندزدایی و ضدعفونی شده است.

,

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمانشاه عنوان کرد: بیش از ۵۰ تیم چهار نفره فرهنگیان در اختیار نواحی مقاومت قرار گرفتند برای کمک به ضدعفونی و گندزدایی در سطح شهرستان‌ها انجام شود.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: توزیع بروشور و تراکت در سطح شهرستان‌ها و مناطق، فعال کردن هسته‌های مشاوره برای فرهنگیان، دانش آموزان و خانواده‌های آنان در جهت آگاه سازی توسط کانون بسیج فرهنگیان انجام شده است.

,

تولید بیش از ۵ هزار ماسک در کارگاه‌ها

, تولید بیش از ۵ هزار ماسک در کارگاه‌ها,

وی از تولید ماسک، دستکش و محلول ضدعفونی خبر داد و گفت: کانون بسیجیان فرهنگیان ناحیه دو کرمانشاه با همکاری اداره آموزش و پرورش توسط فرهنگیان بسیجی سه هنرستان را که دارای کارگاه خیاطی است فعال کردند.

,

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۵۰۰۰ ماسک در این کارگاه‌ها تولید شده و در اختیار مردم قرار گرفته است.

,

این مسئول بیان داشت: علاوه بر توزیع بسته‌های غذایی در شهرستان روانسر، نقاهتگاهی توسط بسیج فرهنگیان کنگاور با ظرفیت ۳۰۰ نفر راه اندازی شده است.

,

وی گفت: همه این تلاش‌ها با همکاری مجموعه آموزش و پرورش استان انجام شده که جا دارد همین جا از تلاش‌های همه عزیزان فرهنگی، مدیرکل استان، رؤسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و همه فرهنگیان بسیجی تقدیر و تشکر کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه