اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان:

کشورهای مدعی ابرقدرتی در برابر کرونا زانو زدند

کشورهای مدعی ابرقدرتی در برابر کرونا زانو زدند
رشید حیدری مقدم با بیان اینکه ما نباید این ویروس را دست کم بگیریم، گفت: کشو های بزرگ دنیا که ادعای ابرقدرتی در حوزه اقتصادی، نرم افزاری و سخت افزاری دارند الان در برابر این ویروس زانو زدند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛  رشید حیدری مقدم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان در رزمایش دفاع بیولوژیک شهر همدان که صبح امروز از سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان شروع شد، اظهار کرد: از همه نیروهای بسیجی و پاسداران و علی الخصوص آیت الله شعبانی نماینده محترم ولی فقیه در استان همدان که برای سلامت مردم تلاش می کنند، تشکر می کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان, د,

وی افزود: طبق آخرین آمار ۲۰۵ کشور در دنیا با کرونا مواجهه شدند و یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر به ویروس کرونا مبتلا شدند.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: همانطور که در دفاع مقدس جنگیدن شرافت مندانه و جوانمردانه را یاد گرفتیم و با یک سر و گردن دلاورانه و با تدبیر جنگی پیروز شدیم امروز نیر در این عرصه پیروز خواهیم شد.

,

حیدری مقدم با بیان اینکه جنگ های دنیا دیگر ماهیت فیزیکی نخواهد داشت، عنوان کرد: ما به اجبار به سمت جنگ های نرم حرکت خواهیم کرد و جنگ های بیولوژیک پایه و اساس جنگ های نوین جهانی را قطعا رقم خواهد زد.

,

وی اظهار کرد: اگر جنگ جهانی سوم اتفاق می افتاد تلفات و عوارض اجتماعی و اقتصادی که این ویروس ایجاد کرده کمتر می بود.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: ما باید یا می گرفتیم یک رزمایش به گستره کشور، استان ها و روستاها را انجام دهیم و این یک نقطه عطفی برای کشور خواهد بود.

,

حیدری مقدم اظهار کرد: ما بعنوان کسانی که در حوزه بهداشت و درمان کار می کنیم تعبیرمان این است که این ویروس مانند ماشین سنگینی است که از یک دره به سراشیبی در حال حرکت است و ما با ترمز این ماشین را نگاه داشتیم و هرلحظه پا را از روی ترمز برداریم ما را به سمت دره سهمناک هول خواهد داد.

,

در کشور حتی یک مریض نداشتیم که پذیرش نشده باشد

, در کشور حتی یک مریض نداشتیم که پذیرش نشده باشد, در کشور حتی یک مریض نداشتیم که پذیرش نشده باشد,

وی با بیان اینکه ما نباید این ویروس را دست کم بگیریم، تاکید کرد: کشو های بزرگ دنیا که ادعای ابرقدرتی در حوزه اقتصادی، نرم افزاری و سخت افزاری دارند الان در برابر این ویروس زانو زدند بطور مثال ایتالیا و اسپانیا که بخشی از بیمارستان های برتر دنیا را دارند در مقابله با این ویروس زانو زدند.

,

 در اروپا و آمریکا غربالگری مرگ انجام می دهند

,  در اروپا و آمریکا غربالگری مرگ انجام می دهند,  در اروپا و آمریکا غربالگری مرگ انجام می دهند,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با مقایسه وضعیت بهداشت و درمان و نظام سلامت کشور با کشو رهای اروپایی و آمریکا گفت: ما در کشور ارزیابی و  غربالگری سلامت داریم در حالیکه در اروپا و آمریکا غربالگری مرگ انجام می دهد یعنی افرادی که در برابر ویروس نمی توانند مقاومت کنند را به حال خود رها می کنند تا بمیرند اما در کشور خودمان حتی یک مریض نداشتیم که پذیرش نشده باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه