اخبار داغ

با عنوان "هرخانه یک پایگاه انتقال خون"؛

پویش اهدای خون بانوان در لرستان برگزار می شود

پویش اهدای خون بانوان در لرستان برگزار می شود
مدیرکل انتقال خون لرستان از راه اندازی پویش اهدای خون بانوان در استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا حامدی در گفت و گو با سفیرافلاک اظهارداشت: در پی شیوع کرونا، اهدای خون کاهش یافته در حالی که نیاز برخی از بیماران به خون همیشگی است که ضروری است اهداکنندگان خون در این روزها، بیماران و نیازمندان به خون را فراموش نکنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی از راه اندازی پویش اهدای خون بانوان در استان خبر داد و افزود: بانوان لرستانی ۹ درصد اهداکنندگان خون در استان را تشکیل می دهند و چندین سال به صورت پی در پی موفق شده اند که رتبه نخست اهدای خون را در کشور از آن خود کنند که ر این راستا پویش اهدای خون بانوان برگزار می شود.

,

مدیرکل انتقال خون لرستان تصریح کرد: شعار این پویش “با اهدای خون بانوان، هر خانه یک پایگاه اهدای خون است” بوده که این برنامه با همکاری بسیج جامعه زنان روز دوشنبه ۱۸ فروردین برگزار می شود.

,

حامدی اضافه کرد: این برنامه از روز دوشنبه آغاز می شود و به مدت یک هفته ادامه دارد که همه بانوانی که تمایل به اهدای خون دارند می توانند در این پویش شرکت کنند.

,

وی عنوان کرد: با توجه به شیوع کرونا اما شرایط برای اهدای خون فراهم بوده و همه پایگاه های انتقال خون در استان حتی در روزهای تعطیل آماده خونگیری هستند و ضدعفونی همه بخش ها صورت می گیرد که جای نگرانی در این راستا وجود ندارد.

,

مدیرکل انتقال خون لرستان با اشاره به این که اهدای خون ضروری است گفت: خون یکی از نیازهای ضروری است و با توجه به وجود جراحی های ضروری و بیماران همیشگی می طلبد تا در این روزها اهدای خون فراموش نشود.

,

وی اظهارداشت: اهداکنندگان برای اهدای خون مراجعه کنند و همه گروه های خونی خصوصا گروه های منفی برای اهدای خون اقدام کنند.

,

حامدی تصریح کرد: خون های اهدایی پس از انجام آزمایشات مورد نظر در اختیار بیماران و نیازمندان به خون قرار می گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه