اخبار داغ

سرداری که دفتر کار خود را وقف پیشگیری ویروس کرونا کرد+ عکس و فیلم

سرداری که دفتر کار خود را وقف پیشگیری ویروس کرونا کرد+ عکس و فیلم
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر در اقدامی جهادی دفتر کاری خود را وقف تولید ماسک، ساق‌بند، دستکش و گان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ با اوج شیوع ویروس کرونا گروه های جهادی فعالیت جدیدی آغاز و اقدامات مناسبی را از سر گرفتند. در کنار گروه های جهادی اقشار مختلف مردم و برخی مجموعه ها در کنار هم قرار گرفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

در اولین روزهای آغاز پییشگیری ویروس کرونا بسیاری از کاسبکاران در کنار گروه های جهادی قرار گرفتند به گونه ای که برخی مغازه ها برای تولید ماسک و موادهای ضد عفونی کننده در اختیار جهادگران سلامت قرار گرفت.

,

سردار غلامعلی کفاش مدیر کل دفتر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر در اقدامی جهادی دفتر کاری خود را وقف تولید ماسک، ساق‌بند، دستکش و گان کرد و در اختیار گروه جهادی افسران ولایت که متشکل از دانشجویان خواهر و برادر است قرار داد.

,

, ,

حجت‌الله پارمان مسئول گروه جهادی افسران ولایت در گفت و گو با سپاس با بیان اینکه گروه های جهادی برای دفاع از حریم ولایت در همه عرصه ها آماده هستند، گفت: گروه جهادی افسران ولایت چند سالی است که با همکاری برادران و خواهران دانشجو فعالیت خود را در حوزه عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و غیره آغاز کرده است که بیشتر در مناطق محروم خدمات ارائه می دهد.

, سپاس,

 

,

, ,

مسئول گروه جهادی افسران ولایت اظهار کرد: برای راه اندازی کارگاه تولید ماسک نیاز به مکان مناسب داشتیم. این موضوع با مدیر کل دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر مطرح شد که وی دفتر محل کار خود را برای این مهم پیشنهاد دادند.

,

پارمان افزود: در حال حاضر ۲۰ از خواهران جهادگر در این کارگاه تولیدی حضور فعال دارند و روزانه تعداد ۵۰۰ عدد ماسک، ۳۰۰ عدد ساق‌بند و ۲۰۰ عدد گان تولید و در اختیار مجموعه های درمانی و سایر گروه های فعال در حوزه پیشگیری کرونا قرار می گیرد.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه