اخبار داغ

مدیرعامل جمعیت هلال احمر؛

امدادرسانی به ۲۹۴ آسیب دیده باران در سیستان و بلوچستان/39 خانواده سیل زده در چادر اسکان داده شدند

امدادرسانی به ۲۹۴ آسیب دیده باران در سیستان و بلوچستان/39 خانواده سیل زده در چادر اسکان داده شدند
رسول راشکی گفت: در طی بارندگی های چند روز اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان به بیش از 294 آسیب دیده توسط جمعیت هلال احمر استان امداد رسانی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رسول راشکی مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون، بیان کرد: با توجه به شروع مجدد بارندگی در استان از تاریخ ۱۱ فروردین نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر طی دو روز گذشته به تعداد ۲۹۴ نفر آسیب دیده در سیلاب امدادرسانی کردند.

وی افزود:  ۳۹ خانوار سیل زده به تعداد ۱۶۶  نفر در چادرهای امدادی این جمعیت اسکان اضطراری داده شدند، همچنین تعداد ۳۷ دستگاه چادر امدادی، ۶۴ تخته موکت، ۱۸۳  تخته پتو و ۱۱۷ کیلوگرم نایلون در بین آسیب دیدگان توزیع شده است.

زاشکی اذعان کرد: ۳۵۹ کیلو گرم برنج ، ۱۴۰ کیلوگرم حبوبات، ۱۱۰ قوطی کنسرو و همچنین ۹ بسته غذایی و مقادیری قند و شکر، چای و روغن، والور، ست ظروف و اب معدنی از دیگر اقلام توزیعی بین آسیب دیدگان می باشد.

وی ادامه داد:۲۰روستا و ۷شهرستان‌ هیرمند، ایرانشهر، نیکشهر، فنوج و خاش، زهک و سراوان که درگیر سیلاب و آبگرفتگی بودند توسط  ۱۶۶ نیروی نجاتگر هلال احمر در قالب ۲۸ تیم عملیاتی و بکارگیری ۲۶ خودرو امدادی و  عملیاتی خدمات دریافت کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به مساعد شدن وضعیت جوی در این مناطق کار امداد رسانی به پایان رسیده است ولی با عنایت به ورود آب از افغانستان به حوزه شمال استان  و احتمال وقوع سیلاب و آبگرفتگی در برخی از مناطق شمالی، جمعیت هلال احمر استان همچنان با تمام توان به همراه نجاتگران پر تلاش در آماده باش کامل بسر برده و آمادگی کامل جهت ارائه خدمات به آسیب دیدگان و حادثه دیدگان احتمالی را  در هر زمان و مکان دارد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه