اخبار داغ

پیشنهاد مدیرمسئول روزنامه ابتکار برای چاپ روزنامه ها در روزهای کرونایی؛

مردم با رعایت همان اصول خرید مایحتاج زندگی، می توانند روزنامه بخرند/ تریبون اصلی ستاد مبارزه با کرونا رسانه ها هستند

مردم با رعایت همان اصول خرید مایحتاج زندگی، می توانند روزنامه بخرند/ تریبون اصلی ستاد مبارزه با کرونا رسانه ها هستند
محمدعلی وکیلی گفت: مردم با همان اصولی که در خرید مایحتاج زندگیشان رعایت می کنند، می توانند در خرید روزنامه ها هم همان اصول را رعایت کنند.
[

محمدعلی وکیلی مدیرمسئول روزنامه ابتکار در خصوص تعطیلی چند روزه روزنامه ها در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گفت: چاپ نشدن روزنامه علامت خوبی نیست، تقریبا می توان گفت هیچ کشوری روزنامه ها را حذف نکرده است، بالاخره روزنامه نشان حیات فرهنگی هرکشور و ابزار اطلاع رسانی است و می تواند مردم را هم در خانه هایشان سرگرم کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: بهتر بود کاری کنند که روزنامه ها با رعایت فاصله اجتماعی در تحریریه و چاپ و توزیع آن منتشر شده و به دست مردم برسد و کاری می کردند که روزنامه ها تعظیل نشوند.

,

مدیرمسئول روزنامه ابتکار اظهار داشت: معتقدم که می شود روزنامه ها را با رعایت پروتکل های بهداشتی به چاپ رسانند، تحریریه های روزنامه ها می توانند از راه دور محتوای روزنامه ها را تهیه و تامین کنند؛ همه دنیا درگیر کرونا هستند و نظام قرنطینگی‌شان از ما سختگیرانه تر است اما روزنامه ها را تعطیل نکرده اند، یعنی روزنامه ها از سخت گیری های قرنطینه ای معاف هستند.

,

وی عنوان کرد: مردم با همان اصولی که در خرید مایحتاج زندگیشان رعایت می کنند می توانند در خرید روزنامه ها هم همان اصول را رعایت کنند، روزنامه حاوی یک ویژگی خاص که خطرش بیش از خرید نان یا مثلا سبزیجات باشد، نیست.

,

محمدعلی وکیلی در پایان گفت: آگاهی مهم ترین کلید مقابله با ویروس کرونا است، وقتی دلهره و اضطراب مردم زمینه پذیرش شایعات است، امکان پذیرش و باور شایعات خیلی بالا است الان هم بازار شایعات خیلی گسترده است، مهم ترین رسالت رسانه ها همین حالا است که به مردم آگاهی ببخشند و هشدارها و توصیه های بهداشتی را به گوش مردم برسانند، در حال حاضر تریبون اصلی ستاد مبارزه با کرونا همین رسانه ها هستند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه